• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • AnnelieTyresö

Ja det är klart att det är möjligt :D
    Välkommen å kör på!

• maskrosfjäril

vad är xtravaganza för nåt? *nyfiken*

• madlo

maskrosfjäril - det är ett viktcenter där man får hjälp att gå ner i vikt :) du kan läsa mer på xtravaganza.se :)

• kiiza
    AnnelieTyresö skrev 2009-02-15 10:11:46 följande:
    Vad äter du för mediciner?
    Kortison,avstötninggsmediciner så inte njuren blir dålig,urindrivande för man har lättare att samla på sig vätska som njurtransplanterad
  • kiiza
    Amber1975 skrev 2009-02-15 12:30:43 följande:
    Va skönt att du kommit under 100 Det är ju verkligen en milstolpe. Du är tvåsiffrig, tjohooooo!
    O ja det är hur härligt som helst
  • AnnelieTyresö

Ok, jag äter oxå en del mediciner,, inte sånna, men andra, har astma, så det blir en del kortson här med,, men men, det är bara att kämpa på,, all har ju olika förutsättningar, även om det suger ibland :)

• paintflicka

Hejsan!
    Jag hör också hemma i den här tråden. Behöver nog gå ner ca 30 kilo ytterligare för att nå mitt mål. Målet är ett midjemått på max 80 cm. Midjemåttet idag är 112 cm. Allt fett sitter på magen, där det är svårast att bli av med det. För mycket av det goda...Nu kör jag enbart pulver eftersom jag har så mycket som ska bort. Står still just nu och det beror på att jag inte kunde motionera förra veckan. Hemma med sjukt barn...

• AnnelieTyresö

Har du PCO då kanske paintflickan?

• kiiza

ja kortisonet kan göra sin lilla del att det är svårare att gå ner,men det beror också på hur stor dos man äter också...äter 7 mg varanna dag sen snart 19 år tillbaka

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt