• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

yennie84 skrev 2009-02-15 18:28:10 följande:

Nej! Usch och fy!
    Yennie,

Vad är det som är "usch och fy"?
  • MyLoveLiam

yennie84 skrev 2009-02-15 18:38:35 följande:

Att jag siuger på att ah karaktär
    Aha, OK - då kan vi ta varandra ihand...
    Men imorgon då 17 ska det ändras på, hänger du med på det?
  • yennie84

Ja...okej då! Känner att ajg måste gå till ett vvmöte snart för att få tillbaka inspirationeng gått upp iaf 1 kilo den senaste veckan 2 SEMLOR!, vin, och USCH!!!

• fiafjutt

hej alla glada vet någon något om reductil????

• FilleCilla

Hej alla

Hoppas ni haft en trevlig helg. Här har det varit bra, dock lite slarv igår med potatisgratängen till middagen och gräddbakelsen till efterrätt(maken fyllde år) men jag hade massa sparade points(VV:ar) så det var liksom ändå godkänt men man kan inte låta bli att få liiite dåligt samvete. Nåja får se vad vågen säger på onsdag när jag har vägningsdag!

Ha en fortsatt bra kväll!

• AnnelieTyresö

Hör efter i reductiltråden :)

• helsof

Wow....vilken underbar tråd. Själv sitter jag med 30 kg övervikt.
    I maj ska min lilla dotter döpas och jag ska ha min folkdräkt ,som är mitt stora delmål. Tror att det ska vara möjligt att gå ner 14 kg tills dess. Ska skriva in mej hos VV i veckan.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt