• Anonym (WH)

Partiell mola

Jag har det senaste året drabbats av först utomkvedshavandeskap och nu ma (ev partiell mola). Jag får ingen utredning då läkarna säger att det enbart är otur. Är det någon som varit med om liknande. Jag är så orolig över att det ska vara partiell mola.

• Svar på tråden Partiell mola
  • LC04

En 2-veckors lycka är slut så nu börjar helvetet om igen. Mina värden hade inte gått ner utan UPP...
    Ingen doktor där idag men ssk hoppades att dr kunde ringa imorgon. Jag glömde fråga hur mycket det gått upp men det spelar väl förmodligen ingen roll, fel håll är det iallafall. Jag lovar att jag hamnar här i tråden med ett molafanskap tillslut.

Jag börjar känna mig riktigt nere och vet inte riktigt hur jag ska tackla detta. I helgen fick min älskade morfar en stroke och är förlamad. Mina energireserver börjar ta slut.

• LC04

Sköterskan undrade om jag kanske är gravid igen men dom få gånger vi haft sex efter skrapningen så har det varit med kådis så den chansen är ju obefintlig, tyvärr.

Skönt jessica med dina provsvar.

• xxJessikaxx

LC04, är du helt säker på det där med kådisen? Tänkte om han liksom avbrutit mitt i allt och tagit på den, då kan det ju hinna hända grejor i alla fall! Förstår din oro. Vad är nästa steg i din utredning?
    Usch vad tråkigt med din morfar =( Skickar styrkekramar! Det ska ju inte gå att missa mola med den där analysen!

• LC04

Nä han har inte varit i mig utan skydd så det skulle väl vara om den gått sönder men det borde man väl se efteråt.

Jag har ingen aning vad nästa steg är i utredningen. Borde väl vara ett VUL för att se om nåt växer antar jag.

• LC04

Nä han har inte varit i mig utan skydd så det skulle väl vara om den gått sönder men det borde man väl se efteråt.

Jag har ingen aning vad nästa steg är i utredningen. Borde väl vara ett VUL för att se om nåt växer antar jag.

• First baby

Hej girls. ska börja berätta att the bad luck har knackat på våran dör den med. igår, packade vi, glada m.m
    Vi skulle flyga 08 från KPH. Idag. Maja kisekatten som redan vatt sjuk i Uvi + kristaller i urinen i dec-jan +(hon hade vatt inlagd)
    BLEv sjuk ca 22 på senkvällen {#lang_emotions_cry}
    Vet ej om d var stressrelataret men så började kissemissen nr 2 kräkas.(Tony)
    Hade gjort en plan så vi ej skulle åka???
    Maja kissade vart minut o skvätte omkring i lgh. Lillan {#lang_emotions_cat} åhhh. Sambon tog henne o åkte till akuten 2300!!!!  1400 var akutpriset + undersökning sam beh.
    De vill ha henne på djursjukan på fred för Uljud över njurarna. Hon fick iaf en spruta (smärtstillande) och en spruta=antibiotika. Hon ska börja m piller imorrn kväll i 1v.

Eftersom försäkringen ej gäller ens djur (vilket e sjukt!!!) får vi ingen ersättning :(

LCo4: Har du kanske rester kvar? Det kan vara så. Kroppen tror du är gravid då. Jag hade rester i 1 månad!!!!

Trots jag hade partiell mola gick Shcg OTROLIGT snabbt ner efter skrapning n2. Ska ta nya blodprov 16 april Hade värde 2 sist 16 mars.

Ingen London härinte. Lite piss, men vi skulle never kunna lämna våra "barn"{#lang_emotions_cat}{#lang_emotions_cat}
    Tony mår bra. han har inga tänder (op bort i juni 08) Han äter torrfoder as usual, men maten tar lite längre tid att smälta bara. Tror han blev stressad osså att Maja sprang omkring i huset o var märklig. För han blev märklig också. sen när sambon o Maja var iväg, var Tony lide mammig. Puttade med huvet och vill kela. Och mjaudae. Fick lägga honom i hans låda o klappa honom tills han blev lugn.
    Vad säger ni? tror ni jag blir en god mor en dag? {#lang_emotions_wink}

♥♥♥♥♥♥
  • LC04

Ja det kanske är rester. Men jag har ju knappt blött något. Blödde 1 dag efter skrapningen och sen lite rosa flytning i tre dagar. Sen inget.

Synd med er resa och synd om katterna. Hoppas den kryar på sig.

• LC04

Ja det kanske är rester. Men jag har ju knappt blött något. Blödde 1 dag efter skrapningen och sen lite rosa flytning i tre dagar. Sen inget.

Synd med er resa och synd om katterna. Hoppas den kryar på sig.

• First baby

aha...jag blödde under den månad då jag hade rester...

När ska du VUL:as?

Tänker på dig...

♥♥♥♥♥♥
  • xxJessikaxx

First Baby, Gud så tråkigt med inställda resan och kissarna =( Snacka om otur!

LC04, du kanske behöver piller som kan driva ut ev. rester som kroppen håller kvar? Hoppas du får tid för uppföljning väldigt snart!

Svar på tråden Partiell mola