• Fridapida

Smink, smink, smink... vi fortsätter

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

Här hittar du massor av bra länkar till webshoppar och information i TS:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi senaste tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m39208098.html

• Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter
  • Hallontrollet
    Fridapida skrev 2009-04-08 19:08:20 följande:
    Spännande! Du får säga om du gillar den.
    Det lovar jag!
    Det blir väl på fredag eller lördag!
    Beror på om ja orkar sminka mig på fredag när det bara blir en mysig dag med sonen, vi får se :)

Men jag återkommer! :)
  • Hallontrollet

Nehe nu velar jag!!

HJÄLP!!

Lancome La Base Pro

Eller

Smashbox photo finish???

HJÄLP!!!!

Vilken skall jag köpa!??!

• Tyson 77

Vart ska man kolla om man vill köpa inte allför dyra prudukter på nätet? Har oftast svårt att ta mig in till stan och härute finns inte mycket att välja på...

Mina djur är mitt allt!!!
  • Fridapida
    Hallontrollet skrev 2009-04-08 22:51:54 följande:
    Nehe nu velar jag!!HJÄLP!!Lancome La Base ProEllerSmashbox photo finish???HJÄLP!!!!Vilken skall jag köpa!??!
    Jag har inte provat ngn av dem, men har hört mest om smashboxen. Jag hade nog köpt den.
  • Fridapida

Tyson 77 skrev 2009-04-09 07:10:04 följande:

Vart ska man kolla om man vill köpa inte allför dyra prudukter på nätet? Har oftast svårt att ta mig in till stan och härute finns inte mycket att välja på...
    Men ar du att du vill köpa dyra produkter till bra pris eller en sida som även säljer budgetprodukter.

parfym.se
    donnabeauty.se
    eleven.se

Nu kommer jag inte på mer. Det finns många utländska sajter, men nu när kronan är så låg vet jag inte om de blir så billiga längre.
  • Bebislängtan82

Vart på nätet kan man köpa collistar mascara?

Är 2009 vårt år
  • Bebita 2k7

Ni som har en Long Handled Kabuki till ert mineral smink hur gör ni den ren? Går det bra med tvål eller förstör man den då?

Sen undrar jag vilka borstar som är bäst till att lägga lös ögonskugga?

• Hallontrollet

Kicks kunde inte ge mig prover på Lancome La Base Pro eller Smashbox....
    Är inte det konstigt?

Nu vet jag helt plötsligt inte alls hur jag skall göra!!!

• Fridapida

Bebita 2k7 skrev 2009-04-09 09:28:03 följande:

Ni som har en Long Handled Kabuki till ert mineral smink hur gör ni den ren? Går det bra med tvål eller förstör man den då?Sen undrar jag vilka borstar som är bäst till att lägga lös ögonskugga?
    Du bör använda ett milt schampoo när du tvättar dem.

När jag applicerar lösa pigment vill jag ha en i äkta hår som är kompakt.
Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter