Gnillib skrev 2009-04-18 18:47:33 följande:
(Jag har druckit vin till middagen så om det här inlägget blir jättekonstigt så vet ni varför) Jag tycker att det kan vara jättekul med partysminkning till vardags men nu när jag gör praktik på en vårdcentral så törs jag inte riktigt ta ut svängarna hur som helst. Men det är ju jättekul att bara leka med sminket! Typ om man tar den nyansen precis där och märker att oj, jag fick större ögon, vad kul!
Fluffguf skrev 2009-04-18 18:08:11 följande:
Min sambo tycker också ibland att jag sminkar mig för mycket, de flesta män uppskattar väl när man sminkar sig rätt naturligt, men jag tycker att det kan vara kul att leka med mycket färger även till vardags. Det beror helt på humör för mig, oftast sminkar jag mig inte alls, eller bara med mascara, rouge och läppglans till vardags, men ibland kan jag göra en riktig partysminkning bara för att det är så kul
Fridapida skrev 2009-04-18 14:27:33 följande:
Tyson 77 skrev 2009-04-18 12:08:03 följande:  Hur mkt jag sminkar mig beror på tid och humör. Har jag gott om tid och känner för det så sminkar jag mig en hel del även dagtid. Jag bryr mig inte så mkt om vad man "ska" göra. Jag kanske använder mindre bronzer med skimmer/glitter och highlighters dagtid. Det tycker jag är snyggare i en partymakeup.
Håller med er allihopa helt och hållet!
Jag håller ju fortfarande på att prova mig fram, sas... Så just nu blir det lite mer än vad jag själv kan tycka är ok för en vardags makeup...
Men det är ju så himla kul!!!