• Fridapida

Smink, smink, smink... vi fortsätter

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

Här hittar du massor av bra länkar till webshoppar och information i TS:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi senaste tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m39208098.html

• Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter
  • maddie3
    Fridapida skrev 2009-06-03 21:11:22 följande:
    Här är vi inte blyga med färger. Kul! Men jag vill gärna se en bild. Min blogg ligger tyvärr på is för tillfället. Jag har inte tid till något. Men jag ska försöka komma igång, det är kul när man tar sig tid.
    ska bara fixa så jag är plusmedlem först för att kunna lägga upp bilder...återkommer med det :)
  • Fridapida
    maddie3 skrev 2009-06-03 21:15:35 följande:
    ska bara fixa så jag är plusmedlem först för att kunna lägga upp bilder...återkommer med det :)
    Men du kan lägga i galleriet annars. Det gjorde jag förut. Innan bloggen alltså... jag är inte plusmedlem.
  • maddie3
    Fridapida skrev 2009-06-03 22:02:16 följande:
    Men du kan lägga i galleriet annars. Det gjorde jag förut. Innan bloggen alltså... jag är inte plusmedlem.
    Aha ok, det funkar att göra så alltså. Jag trodde det inte gick att lägga upp bilder i galleriet om jag inte var plusmedlem. Då ska jag fota lite och sen lägga upp bilder :)
  • maddie3

Måste göra en rättelse....i mitt inlägg om moisturisers så ska det stå Jane Iredale inte Ireland, Ursäkta felstavningen.

Ha en bra dag

• akleyan
    maddie3 skrev 2009-06-04 09:08:35 följande:
    Måste göra en rättelse....i mitt inlägg om moisturisers så ska det stå Jane Iredale inte Ireland, Ursäkta felstavningen.Ha en bra dag
    Hej

Nu blev jag nyfiken på den där krämen, men jag hittar den inte på visageonline. Var det young blood du menade eller ett annat köpställe?

Jag är ute efter något lätt som passar problem hy med acne, min hy verkar inte gilla I.d, det blir för torrt, så nu är jag på jakt!
  • maddie3
    akleyan skrev 2009-06-04 09:34:33 följande:
    HejNu blev jag nyfiken på den där krämen, men jag hittar den inte på visageonline. Var det young blood du menade eller ett annat köpställe?Jag är ute efter något lätt som passar problem hy med acne, min hy verkar inte gilla I.d, det blir för torrt, så nu är jag på jakt!
    Här är en länk: www.visageonline.se/visa_produkt-10947.html

Hoppas den funkar.
    Annars går du in på visageonline.se, sök jane iredale och då kommer den och dermalogicas sheer tint upp.

lycka till
  • maddie3

Idag fick jag mina prover från jane iredale, snacka om snabb leverans :) jippi

ska testa dem imorgon

Svar på tråden Smink, smink, smink... vi fortsätter