Bebita 2k7 skrev 2009-06-07 10:05:54 följande:
Var köper du macs primer?Kollade på deras hemsida och det finns ju några att välja på vilken använder du?
Den jag använder heter Mac prep+prime och är otroligt dryg! Jag köper mina mac produkter inne i stan på Åhlens City (sthlm).
Anna83 m Juline och Vincent skrev 2009-06-07 14:44:57 följande:
misscruz:Jaha,det finns en vattenfast foundation..Hihi,jag trodde inte det exicterade...:)Vad kostar den?Finns det bara en i Diors märke som är vattenfast?
Haha ja heelt underbart ett utav världens under enligt mig!! den kostar runt 400 kr men är otroligt dryg! räcker med att man pumpar upp flaskan två gånger till HELA ansiktet, den täcker super bra utan att vara för fet och täppa igen porer, använde den hela vintern och även nu under dom regniga dagarna plus alla galna dans nätter jag haft hehe är själv en sån som dansar när jag är ute på äventyr. Och har aldrig sätt fläckig eller galet glansig ut. Humm Finns säkert andra fundation som fridapida säger, men har aldrig testat nån anna. ÄR väldigt petig att man ska ha rätt saker till huden och tycker om att se naturlig ut! Hatar när man ser på tjejer som har lag alldeles för tjockt lager fundation eller puder ser enbart ut som Jag sminkade mig i mörkret och råkade använda måla färgen istället hehe. Oj ursäkta fick ut lite av mina agretioner också hehe inte meningen men såg en tjej idag på tunnelbanan som hade blivit dy blöt hade vit jacka och var över sminkad med puder eller fundation och eh.. ja behöver jag säga mer?