Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

misses: Fy vad läskigt! Hoppas det inte är ngt allvarligt!

Marina: Jag vet inte.... Jag vill gärna, men jag vet ej om jag har barnvakt och jag orkar nog inte med att ha G med mig.... Mange ska på möte i stan. Jag bestämmer mig till i morgon, ok?

Är det ngn som vet om parkleken i riddarparken har öppnat, för i så fall kan vi kanske ha lekdate där på fredag, Fika till oss och lek för barnen!

• flingansnö

Hej hopp!

marina: Jag kommer på söndag!

MeandI party söndag 24 maj 15.00 (man kan alltid fika)

Marina
    Marinas syster Linda
    Marinas vän
    Sanna
    Åsa
    Tip

Ang fredag, jag kan antingen leka på fm, vart som egentligen, eller promma på eftermiddagn, vid tvåtiden ungefär. Vad passar er som är lediga?

Lekdate eller promme med flingan och Gustav på fredag
    Flingan och Gustav

• flingansnö

Glömde uppdatera listan

MeandI party söndag 24 maj 15.00 (man kan alltid fika)

Marina
    Marinas syster Linda
    Marinas vän
    Sanna
    Åsa
    Tip
    snowflake

Vart är det du jobbar Marina?

• flingansnö

Hej!

Vad sägs om att träffas vid parklekeni riddarparken i morgon då? Vid 11-tiden?

Jag gör en lista.

Parkleken fredag kl 11.00

snowflake +1

• flingansnö

Hej!

Sitter i sängen med en Gustav som inte vill somna. Kan nog ha att göra med att han sov i nästan två timmar idag! Mange och jag skruvade ihop dörrarna till vår stora sovrummsgarderob, och det tog närmare tre timmar!! Shit vad knöligt det var, men nu är det fiiiiiiint!

I förmiddags åkte vi till Vällingby och shoppade! Jag jag jordens pms och det som hjälper allra bäst är att shoppa! Så det gjorde vi, på lagerhaus, på åhlens och på indiska! Det kommer att bli sååååå fint här hemma sen!

Är det ingen mer som kan i morgon vid 11?

Kramisar // Elin

• flingansnö

Godmorgon!

Utteröga: Välkommen tillbaka!

BT: Vad kul med tapet och golvletande! Även om jag gärna hade träffat dig! Vad är det för stolar Thomas hade köpt? Jag blir alltid nyfiken på fyrti femtio och sextotals mbler.... är helt tokig i det!

Disan: Ok, trist för mig, men skönt att det inte var sjuka barn iallfall. Man får liksom medkänsla även för folk man inte känner när de har sjuka barn....

Om ngn annan vill komma idag så vet ni var vi är! Jag kommer nog inte hinna in på fl mer under dagen, men vi är i riddarparken från 11 ungefär.

Kram på er och ha en trevlig dag allihopa!

// Elin

• flingansnö

Det regnar ju!!! Vilket skit!!! Kan ju inte gå till parkleken då!! Skit också!! Får väl städa istället då...

• flingansnö

Visst är det väl underbart med barn??!! *ironi*

Min kära son badade idag, medan jag städade bardrummet, innan badet satthan på pottan och kissade och visade inga tecken på att vilja bajsa. När han badat i ca 20 minuter säger han OJ DÅ! Titta!! Och jag tittar och då har han bajsat MASSOR i badvattnet!! Jag lyfte upp honom och ställde honom på en handuk. Sen böjde jagmig ner i vattnet och drog ur proppen, vad tro ni händer då?? Jo! Det belv stopp i avloppet så ALLT rann ut på golvet!! Jag hann få i proppen dock så ungefär en tredjedel belv kvar i badkaret, där stod jag med BAJSvatten över hela badrummsgolvet och en unge som bara skrattar! Jag fick lyfta bort badkarsfronten och lägga mig på knä och öppna vattenventilen och ta ut allt som fastnat i hålet, och såklart hade vi inga handskar hemma!! ÄCKLIGT!!! Behöver jag säga att jag när jag äntligen fått bort allt och rensat klart avloppet, skurade hela badrummet med klorin??? Shit vad äckligt!!

• flingansnö

Vad duktig du är Karin! Kämpa på så blir det bra sen! Du lyckades ju med Leo, så då borde det ju funka med Noa också eller hur?

• flingansnö

marina: Ha ha ha, ja man får ju se det positivt!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5