Järfällaföräldrar 5
får se vad det blir då! lovar iaf att det inte blir godis!
får se vad det blir då! lovar iaf att det inte blir godis!
misses: Vi ska börja vid kl 18.00 Kul att du också kommer!
flurran: De är inte alls snordyra! Ja, dyrare än mycket annat men väldigt bra kvalite, håller superbra och är snyggt och jättebra! jag hade flera olika meandi kläder till G när han var mindre. Dessutom är det jätteba andrahandsvärde på dem. Sök på meandi på tradera får du se!
Tack för ikväll i övrigt, jag tog mig hem, med cykel och allt! Nu ska jag sooooooova!
Kram
Hej goa tjejer!
Idag sitter jag här med släta ben!! Jennie jag är frälst!
har vaktat nationellt rpov i matte hela morgonen, hit vad trååååååkigt!! Men jag ska låta eleverna kolla p Friends pilotavsnitt på engelskan i em. Då blir de glada och jag får tid att rätta prov
Marina: Återkom gärna med datum för Meandi, vet inte om jag kommer att handla, men är roligt att titta
Disan: Tycker synd om dig, sova bör man, annars dör man.... kramar om!
Nu ska jag rusa iväg och köpa lite lunch, tur att barnbidraget kommer i morgon, för nu är jag pank igen!
kram kram
välkommen på engelskan kl 12.10 i sal 238
Helt seriöst kan vi väl ha en vännerkväll? Jag har säsong 1 och 2 på dvd
mirix: Hi hi ok, du får väl låna piloten av mig då helt enkelt!
Och jag vet inte om det är normalt att ha det sådär, men jag hade det precis likadant. Jag är inte skapt för att gå hemma. Det var en av anledningarna till att jag avskydde att vara föräldraledig. Trösta dig med att det snart är sommar, att du inte är ensam om att känna sådär och att ni snart är två hemma hela tiden och att du sen får börja plugga.
Nej! Jag ÄLSKAR VÄNNER!! jag kan det typ utantill!!
mmmmmm chokladcroissant! mmmmm lycka
Mirix: Vem får ni då? Och vad har Åsa gjrot?
Vad ska ni göra på fredag föresten? ngn som vill träffas och fika, eller gå på promme, eller vara i en lekpark med barnen?