Hej på er!
Vad avis jag är på er som får vara ute idag! Det är ju helt underbart väder ute!! Sjäkv sitter jag inne och stressar som en gnu för att hinna med allt innan torsdag! har just haft ett prov med en kille som ju såklart inte hade förberett sig ordentligt, så jag fick boka om ett nytt provtilfälle på torsdag morgon! Gahh!! Skitunge!
Men jag kan bekräfta att skadeglädje är en skön känsla! Min arbetslagsledare, ni vet han som skällt på mig för att jag vabbat och så, han som tycker att man alltid ska kunna hinna allt, annars är man en dåååååålig människa, han som tycker att man är en vekling om man är hemma när man är sjuk, han som tycker att familjen ska komma i andra hand, efter jobbet. Han hinner inte med sitt jobb, han springer runt som en yr höna just nu och har inte koll på vem som har sagt vad och till vem! Jag vet att det är elakt, men jag skrattar inombords.... snart har djävulen på axeln tröttnat och jag blir medkännande snälla Elin igen, men just nu... he he he, I'm evil....
Just ja, Marina Det var jättetrevligt att komma hem till din syster i går! trevligt fika, gott med jordgubbar!
Nu ska jag stressa vidare, äta min vattenmelon som ligger i kylen och väntar! Mums!
Kram på er!