Anonym skrev 2009-06-18 16:52:35 följande:
Anonym (S) skrev 2009-06-18 16:48:53 följande:
För fullt för att komma var det värsta jag hört! Om vi skulle haft fest hade alla fått komma, man hade väl fått sitta på golvet och äta om inte annat? Vad är det för fel på folk kan man ju fråga sig. Även om jag inte hade känt paret i fråga hade de varit välkomna! Jag hatar fan nyår, midsommar och alla andra helger. Det är alltid stress och ångest. Känns bra att ha en bebis snart, då känns det som att det inte kommer vara lika ångestfyllt!Man kanske skulle pallra sig ut och äta middag imorgon? Och kanske en glass på det och en liten kvällspromenad? Det hade i och för sig varit ganska trevligt men det kanske är fullbokat redan en sån dag?
Håller med! Dom skulle tydligen vara i någon sommarstuga och eftersom man inte kommer kunna vara ute (vädret) så kunde vi inte komma för det blev för trång. Herregud vi är TVÅ personer! Hur mycket plats tar vi!? Till saken hör att min sambo alltid umgick med det här killgänget förr innan han drog ner på festandet. Känns som om dom utesluter honom för att han börjat leva ett lugnare liv.
Känns ju dessutom tråkigt att dom häver ur sig det idag, dagen före. Nu har man ju redan sett fram emot det, handlat och berättat för familjen att man ska ut! Känns skit.
Vi är uppe hos våra föräldrar på besök, bor i sthlm annars så vi får sitta hemma med mamma och pappa (som antagligen lägger sig 22 och inte kommer vilja äta någon midsommarmat) Suck va värdelöst...