• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-07-12 21:45:36 följande:
    God kväll...idag gick resan vidare till Bromölla via SMygehuk... Så här såg det ut vid SMygehuk vid 10 tiden i morse...
    Usch, det ser inte ett dugg trivsamt ut {#lang_emotions_dreamer}

*Visslar på Nannes "Avundsjuk...."*
  • S vali s

storken: Jag är helt säker på att Liam & fam skickar en hälsning tillbaks

• MRSVi

Mina barn har fått pippi på låten Mamma Mia... det känns som om det kan bli lätt irritrande om ett par dar.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-12 22:06:10 följande:
    Mina barn har fått pippi på låten Mamma Mia... det känns som om det kan bli lätt irritrande om ett par dar.

Vi såg reprisen på Allsång på Skansen för en stund sen.
    Caroline var med och sjöng "Snälla, snälla", Linn följde hennes framträdande med stort intresse och försvann sen ut i hallen och kom tillbaka iklädd gummistövlar och med ett linne utanpå nattlinnet
    - Allsången har gett mig nya kläder förklarade hon och ställde sig på en pall och sjöng några rader från "Snälla, snälla" och uppmanade oss att klappa händerna
  • Kazeer

God morgon!

Det regnar idag. Mats semester är slut. Gustav har kissat i toaletten

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Caffreys

God morgon!

Här har det hunnit skrivas endel sen man var inne senast. Orkar dock inte läsa tillbaka. Ni får uppdatera mig ifall jag missat nått.

Hoppas alla har det bra och mår bra, ni som inte gör det hoppas jag ska göra det snart.

• Caffreys
    Kazeer skrev 2009-07-13 07:14:04 följande:
    God morgon!Det regnar idag. Mats semester är slut. Gustav har kissat i toaletten
    Duktig kille.
  • Caffreys
    MRSVi skrev 2009-07-12 18:05:39 följande:
    Jag har ätit vildsvin. O lamm. Får. Hare. Kanin. Ripa. Tjäder. Björn. Häst. Men kan inte tänka mig att jag någonsin kommer att börja äta kött igen... heja quorn!
    Quorn är riktigt gott.
  • Caffreys

Jag ska hälsa från Kibban, dom har det bra.

Messade henne igår att hennes lägenhet var intakt och blommorna levde.

• Caffreys

Igår var jag och Amelie på Toys´r us hon skulle få köpa nått för sina pengar hon sparat. Hon hade fått ihop 126 kr. Dels lördagsgodispengar men sedan hade hon ett förråd inne i sitt rum som hon sparat.

Hon fick köpa Törnrosa med prinsen jag sköt till lite pengar. Var sånt bra erbjudande så jag tyckte det var dumt att inte skjuta till lite. Den var nämligen ett erbjudande så den var nedsatt med 200 kr. Lika bra att passa på.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13