• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-07-13 07:58:46 följande:
    Igår var jag och Amelie på Toys´r us hon skulle få köpa nått för sina pengar hon sparat. Hon hade fått ihop 126 kr. Dels lördagsgodispengar men sedan hade hon ett förråd inne i sitt rum som hon sparat. Hon fick köpa Törnrosa med prinsen jag sköt till lite pengar. Var sånt bra erbjudande så jag tyckte det var dumt att inte skjuta till lite. Den var nämligen ett erbjudande så den var nedsatt med 200 kr. Lika bra att passa på.
    När det är såpass nersatt är det bara att passa på
    MRSVi skrev 2009-07-13 08:42:11 följande:
    God morgon.
    Morrn morrn

Linn o jag ska alldeles strax ta en promenad, vi måste bara v'nta på att Robin Hood ska äta färdigt, det kan ta lite tid eftersom han ska äta frukost först och det kan ta lite tid när man är rävunge och osynlig
  • Kazeer

Gustav och jag har haft fruktstund. Vi har ätit "päjom", vilket är vad Gustav kallar päron ... och äpplen med, för den delen

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Lunchen är avklarad och Gustav är på väg att somna.

Vid blöjbytet vid halvnio-niotiden var blöjan rejält våt. Det var nog morgonvällingen. Sedan dess har Gustav suttit på toaletten vid två tillfällen. Inget har kommit men det har inte kommit något i blöjan heller. Vi gör ett nytt försök efter sovstunden.

• S vali s

Här blev det en liten morgon/fm´s promenad och efter det frukost, Linn är värdelös på frukost dvs om hon måste äta direkt när hon vaknar, får hon vänta en timme så glider frukosten ner hur lätt som helst

Vi satt på balkongen och åt frukost *mysigt* Mysan fick vara med oss på balkongen *wow* Tänk att en balkong kan vara såååå spännande när man är en liten kattunge

• Kazeer

Medan vi väntade på att lunchen skulle bli färdig, bakade vi en kladdkaka. Det var inget fel på den, kan jag meddela...

• modestyonly

Igår åkte vi ut till Mokkia och Alex och hade en mysig e.m och kväll!
    Grabbarna leker så bra nuförtiden, dom behöver ingen startsträcka alls, full fart

Igår var första gången vi åkte iväg utan blöja, det gick bra, en liten skvätt i byxan, när vi stannade och handlade, men han lyckas knipa ihop när han märker att det kommer, så vi skyndade oss in på en toalett! Han sa sen bestämt att kissa på toan tänkte han inte göra hemma

Idag var det tidig morgon som omväxling, Fabian åkte iväg på kollo och vi skulle lämna honom kl 9!! Det blir nog både tomt och skönt

Funderar på att hitta på nåt idag, känner mig på mycket bättre humör idag!!

Förresten hade jag en udda dröm, precis när väckarklockan ringde, stod jag i en affär och köpte kaffelängd med Carolina Gynning

• S vali s

moddan: Härligt att det går framåt med stora kliv för Oscar med "potträningen"
    Du borde kontakta en drömtydare, att drömma om Carolina Gynning kan väl inte vara särskilt hälsösamt

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-13 12:26:45 följande:
    Medan vi väntade på att lunchen skulle bli färdig, bakade vi en kladdkaka. Det var inget fel på den, kan jag meddela...
    Jag funderade ochså på att baka något, syrran kommer hit i morrn men så kom jag på att jag har rätt mycke bullar, kakor o annat gott i frysen
  • MRSVi
    modestyonly skrev 2009-07-13 12:45:39 följande:
    Igår åkte vi ut till Mokkia och Alex och hade en mysig e.m och kväll!Grabbarna leker så bra nuförtiden, dom behöver ingen startsträcka alls, full fart Igår var första gången vi åkte iväg utan blöja, det gick bra, en liten skvätt i byxan, när vi stannade och handlade, men han lyckas knipa ihop när han märker att det kommer, så vi skyndade oss in på en toalett! Han sa sen bestämt att kissa på toan tänkte han inte göra hemma Idag var det tidig morgon som omväxling, Fabian åkte iväg på kollo och vi skulle lämna honom kl 9!! Det blir nog både tomt och skönt Funderar på att hitta på nåt idag, känner mig på mycket bättre humör idag!!Förresten hade jag en udda dröm, precis när väckarklockan ringde, stod jag i en affär och köpte kaffelängd med Carolina Gynning
    Vad duktig han är! Jag misstänker att han kommer att gå med på toan hemma också så småningom.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13