Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God morgon.
Gustav och jag har haft fruktstund. Vi har ätit "päjom", vilket är vad Gustav kallar päron ... och äpplen med, för den delen ![]()
Lunchen är avklarad och Gustav är på väg att somna.
Vid blöjbytet vid halvnio-niotiden var blöjan rejält våt. Det var nog morgonvällingen. Sedan dess har Gustav suttit på toaletten vid två tillfällen. Inget har kommit men det har inte kommit något i blöjan heller. Vi gör ett nytt försök efter sovstunden.
Här blev det en liten morgon/fm´s promenad och efter det frukost, Linn är värdelös på frukost dvs om hon måste äta direkt när hon vaknar, får hon vänta en timme så glider frukosten ner hur lätt som helst
Vi satt på balkongen och åt frukost *mysigt* Mysan fick vara med oss på balkongen *wow* Tänk att en balkong kan vara såååå spännande när man är en liten kattunge ![]()
Medan vi väntade på att lunchen skulle bli färdig, bakade vi en kladdkaka. Det var inget fel på den, kan jag meddela... ![]()
Igår åkte vi ut till Mokkia och Alex och hade en mysig e.m och kväll!
Grabbarna leker så bra nuförtiden, dom behöver ingen startsträcka alls, full fart
Igår var första gången vi åkte iväg utan blöja, det gick bra, en liten skvätt i byxan, när vi stannade och handlade, men han lyckas knipa ihop när han märker att det kommer, så vi skyndade oss in på en toalett! Han sa sen bestämt att kissa på toan tänkte han inte göra hemma
Idag var det tidig morgon som omväxling, Fabian åkte iväg på kollo och vi skulle lämna honom kl 9!! Det blir nog både tomt och skönt
Funderar på att hitta på nåt idag, känner mig på mycket bättre humör idag!!
Förresten hade jag en udda dröm, precis när väckarklockan ringde, stod jag i en affär och köpte kaffelängd med Carolina Gynning
moddan: Härligt att det går framåt med stora kliv för Oscar med "potträningen"
Du borde kontakta en drömtydare, att drömma om Carolina Gynning kan väl inte vara särskilt hälsösamt
![]()