• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    LitenKyckling skrev 2009-07-04 21:19:37 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:17:14 följande:
    Jag har inte hackat, jag frågade bara.
    Det är precis va alla gör. Ni hackar på mig bara för att jag har skrivit en sak i min BLOGG och säger att jag bluffar allt ihop. Jag står för det jag säger, och om inte ni tror på mig att jag tkr om hans musik, så FINE.. Det är upp till er. Men sitt inte och hacka på mig.. Sluta med det påengång..
  • LitenKyckling

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:29:47 följande:

Det är precis va alla gör. Ni hackar på mig bara för att jag har skrivit en sak i min BLOGG och säger att jag bluffar allt ihop. Jag står för det jag säger, och om inte ni tror på mig att jag tkr om hans musik, så FINE.. Det är upp till er. Men sitt inte och hacka på mig.. Sluta med det påengång..
    En fråga är inte att hacka! Kanske borde slå upp vad hacka betyder?Sluta gör dig till offer och bli helt hysteriskt bara för att folk ifrågasätter.
  • Bevabus

Jag satt och velade fram och tbx om jag skulle skriva som om det vore till dig eller dem faktiskt. Men kom fram till att det var ju till deras kommenterar jag svarade så, jag vet att du är här, men jag pratade med DEM.

Och jag har inte sagt att du gjort nåt fel. Läs inlägg 1105.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:17:14 följande:

Hallå jag ÄR Här, skriv inte så som om jag inte vore här. Jag tkr hans musik är bra.. Sluta att hacka på mig, jag tycker han gjorde bra musik. Har alltid tyckt han var en bra artist och en unik person. Visst kanske jag inte var det allra största fanet när han va vid liv. Jag anser att hans musik är bra och är värd att köpa oavsätt pris, och oavsätt NÄR man köper hans musik. Jag har under en större del av mitt tonåriga liv har jag gillat honom, gått in på Youtube och lyssnat på endel låtar. Ni får tro vad helskotta ni vill, men han är BRA.. Vad äre för fel med att ändra sig? Sluta snacka som om jag inte kan se de meddelande ni skriver. Tycker det är dålig stil.. Jag gillar Michael Jackson's musik och han själv. Han är en UNIK person.. Skärp till er vah..
  • Brooke

Jag kollade mina inlägg och jag kan bara se på mitt FÖRSTA inlägg på Kändisbloggen som handlar om Michael så skriver jag att jag inte är ett så speciellt fan av honom. Jag har skrivit på min vanliga blogg att jag inte har insett förrens NU Hur bra han egentligen va. Jag är lixom 21 år. Under hans tid har jag inte ens kommit upp i den nivån som ni antagligen är uppe i, ni har säkert varit på hans konsert, ni har varit med när Bad, Thriller, Billie Jean, fn You name it. ALla dessa STORA titlar han gjorde har säkert NI varit mä och ni MINNS säkert hur det va när dem kom ut. JAg är FÖR UNG för att ens minnas dessa. Jag va säkert inte född då hans stora hits kom, om jag va född va jag OTROLIGT liten. Jag är lixom född 1988, så ni måste fn förstå mig att jag har upptänkt han NU I mina 21 åriga liv, att han är hur unik och bra som helst.

Men som jag har sagt förut så har jag kollat då å då på youtube men då har jag inte reagerat på hur bra han va.. Vi skaffade bredband nångång efter 2000, vi har alltid haft Modem uppkoppling, när jag va liten fick vi en dator när min pappa fyllde 40, då hade vi inte ens INTERNET.. Detta är alltså 15 år sen.. Då va jag 6 år. Jag har inte haft någon speciell minne av Michael själv, eftersom jag kan inte minnas att någon i min släktomkrets lyssnade på Michael. Det är i min tonår som jag upptänkte honom, men det är inte förrens NU jag har köpt hans Musik.

• Bevabus

Du håller ju på o beställer "ALLT han nånsin har gjort" ju..
    Det anser jag är att gå till överdrift, när man bara har varit ett stort fan i en vecka.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:26:15 följande:

Jag har inte gått till överdrift. ISf är det BARA du och några andra som tkr det. Ingen kan säga att Michael Jackson INTE var stor. Han hade tusentals/Hundratals fans över hela världen. Lägg det bakom er, vad spelar det för roll? suck...
  • Bevabus

Jo tjena, jag är född 1990 och är 18 år och har ändå varit ett fan längre än dig. Jag "upptäckte" Michael runt 2003 någon gång när det gick flera dokumentärer om honom. Trots att jag har varit ett fan ett tag nu så har jag ändå inte beställt allt han nånsin har gjort..
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:41:53 följande:

Jag kollade mina inlägg och jag kan bara se på mitt FÖRSTA inlägg på Kändisbloggen som handlar om Michael så skriver jag att jag inte är ett så speciellt fan av honom. Jag har skrivit på min vanliga blogg att jag inte har insett förrens NU Hur bra han egentligen va. Jag är lixom 21 år. Under hans tid har jag inte ens kommit upp i den nivån som ni antagligen är uppe i, ni har säkert varit på hans konsert, ni har varit med när Bad, Thriller, Billie Jean, fn You name it. ALla dessa STORA titlar han gjorde har säkert NI varit mä och ni MINNS säkert hur det va när dem kom ut. JAg är FÖR UNG för att ens minnas dessa. Jag va säkert inte född då hans stora hits kom, om jag va född va jag OTROLIGT liten. Jag är lixom född 1988, så ni måste fn förstå mig att jag har upptänkt han NU I mina 21 åriga liv, att han är hur unik och bra som helst. Men som jag har sagt förut så har jag kollat då å då på youtube men då har jag inte reagerat på hur bra han va.. Vi skaffade bredband nångång efter 2000, vi har alltid haft Modem uppkoppling, när jag va liten fick vi en dator när min pappa fyllde 40, då hade vi inte ens INTERNET.. Detta är alltså 15 år sen.. Då va jag 6 år. Jag har inte haft någon speciell minne av Michael själv, eftersom jag kan inte minnas att någon i min släktomkrets lyssnade på Michael. Det är i min tonår som jag upptänkte honom, men det är inte förrens NU jag har köpt hans Musik.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 21:40:53 följande:
    Jag satt och velade fram och tbx om jag skulle skriva som om det vore till dig eller dem faktiskt. Men kom fram till att det var ju till deras kommenterar jag svarade så, jag vet att du är här, men jag pratade med DEM. Och jag har inte sagt att du gjort nåt fel. Läs inlägg 1105. Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:17:14 följande:
    Jo jag läste det. Men jag har inte gått till överdrift. Ingen av er känner mig för fem öre så ni sitter och bedömmer mig genom mitt skrivande, visst kan jag va lite suddig med mina beskrivningar och meningar, men det har jag en anledning till.
  • LitenKyckling

Sandra, syftade på dina inlägg här som låter ganska så besatta faktiskt. Men vi lämnar detta nu tycker jag

• Bevabus

Ingen har dömt dig, det är du som blir hysterisk och får för dig det. Chilla. Vi bara frågar dig något och när vi tycker ditt svar är luddigt så ifrågasätter vi det såklart.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:44:47 följande:

Jo jag läste det. Men jag har inte gått till överdrift. Ingen av er känner mig för fem öre så ni sitter och bedömmer mig genom mitt skrivande, visst kan jag va lite suddig med mina beskrivningar och meningar, men det har jag en anledning till.
  • alexma

Vilken bra tråd...
    En chans att få prata lite med likasinnade...
    Jag trodde aldrig att jag skulle reagera som jag ändå gjorde när jag fick höra att han dött.
    Det känns som om världen har förlorat en riktigt viktig bit.
    Inget kommer någonsin bli detsamma igen.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson