Jo tjena, jag är född 1990 och är 18 år och har ändå varit ett fan längre än dig. Jag "upptäckte" Michael runt 2003 någon gång när det gick flera dokumentärer om honom. Trots att jag har varit ett fan ett tag nu så har jag ändå inte beställt allt han nånsin har gjort..
Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:41:53 följande:
Jag kollade mina inlägg och jag kan bara se på mitt FÖRSTA inlägg på Kändisbloggen som handlar om Michael så skriver jag att jag inte är ett så speciellt fan av honom. Jag har skrivit på min vanliga blogg att jag inte har insett förrens NU Hur bra han egentligen va. Jag är lixom 21 år. Under hans tid har jag inte ens kommit upp i den nivån som ni antagligen är uppe i, ni har säkert varit på hans konsert, ni har varit med när Bad, Thriller, Billie Jean, fn You name it. ALla dessa STORA titlar han gjorde har säkert NI varit mä och ni MINNS säkert hur det va när dem kom ut. JAg är FÖR UNG för att ens minnas dessa. Jag va säkert inte född då hans stora hits kom, om jag va född va jag OTROLIGT liten. Jag är lixom född 1988, så ni måste fn förstå mig att jag har upptänkt han NU I mina 21 åriga liv, att han är hur unik och bra som helst. Men som jag har sagt förut så har jag kollat då å då på youtube men då har jag inte reagerat på hur bra han va.. Vi skaffade bredband nångång efter 2000, vi har alltid haft Modem uppkoppling, när jag va liten fick vi en dator när min pappa fyllde 40, då hade vi inte ens INTERNET.. Detta är alltså 15 år sen.. Då va jag 6 år. Jag har inte haft någon speciell minne av Michael själv, eftersom jag kan inte minnas att någon i min släktomkrets lyssnade på Michael. Det är i min tonår som jag upptänkte honom, men det är inte förrens NU jag har köpt hans Musik.