Bevabus skrev 2009-07-17 23:41:37 följande:
Självklart ska den inte dö ut jag tycker det är trevligt att vi småsnackar lite såhär varje dag, istället för som förut när vissa pratade i flera timmar och andra fick läsa ikapp. Det var bara jobbigt.Vilken MJ-låt lyssnar ni mest på för tillfället?Jag lyssnar mest på "Give into me" för jag upptäckte den nyligen när någon nämnde den i tråden, har aldrig hört den förr :O Jättesexig låt ju Sandra Örebro skrev 2009-07-17 23:08:57 följande:
Hmm lite olika.. Men jag börjar mer o mer gilla "Leave me alone" allt mer. Och andra. Listan blir lång om jag ska skriva alla :P
Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:47:07 följande:
jag läste att läkaren hade mobil men visste inte addressen riktigt så därför ville han ringa från husets telefon ,även om det inte låter rimligt i mina öon ,eftersom det okså stod ju att det fanns en till person i huset ,den som ringde telefon samtalet till sos .Känns skumt med sådan konstiga förklaringar,läste okså att läkaren förbjöd någon att ringa meddesammautan väntade typ 1 timme och under den tiden blev michael sämre och sämre .
meddesammautan? :/
Och jo de väntade i 51 minuter har jag läst :/ Helt sjukt... Det som förbryllar mej så himla mycket är att läkaren inte visste adressen. Det är väl det första man tar reda på när man börjar jobba hos någon?
Det känns som om den förklaringen är redan klar för att dömma honom till dråp eller liknande.