chelh skrev 2009-09-08 09:24:45 följande:
man är ung så länge man känner sig ung så om du känner dig ung så passar du självklart in här :) hehe! usch det med lågt blodtryck är inte alls kul, får jätte lätt blodtrycksfall & sen jag blev gravid har det blivit ännu värre med det faktiskt så går jag inne på ett köpcentrum så får jag sätta mig ner flera gånger under tiden jag är där. att få höra hjärtslagen lugnar exakt all oro man kan ha, det finns fortfarande dagar då jag kan vara enormt nojig över att något är fel men dom dagarna man varit hos sin bm & fått höra hjärtljuden är guld värda för det stillar ens oro i några dagar eftr besöket. Var glad över att du har en pojkvän som finns där för dig vad du än gör för det är många killar som inte kan acceptera att man vill behålla utan försöker tvinga en till abort. Eftersom jag har gått så pass långt som jag har så har jag inte några värsta symptom, är det att man blir känslig för lukter & foglossning & sådär men resten försvann runt v.15 :) iallafall för mig!
Åh men vad skönt, jag längtar verkligen till att höra hjärtslagen... nej men usch hoppas att det inte blir ännu värre för mig, en gång typ förra året så svimmade jag i täby c och slog huvet i golvet, fick åka amb och allt, är inte att svimma ännu sämre om man är gravid? =S
Hur märker man att man har foglossning, jag förstår fortf inte vad det är trots att alla pratar om det (känner mig lite dum där)...
haha på tal om luktsinne, idag så kom jag till skolan och så fort jag kom in i klassrummet frågade jag vem som hade C.Aguileras parfym (har nämligen velat kpa den så kan lukten) och då hoppar lärarn till och ser skyldig ut, jag ba"luktar jättegott eller hur?" , ler och sätter mig... hon blev nog lite ställd!