Hej!
Vad kul å bada med de små...
Har planer på att ¨åka med kirisen snart så vi får lite mamma-dotter-tid bara hon och jag. Det är ju sällan bara hon å jag, mini är alltid med på ett hörn, hehe. Dock ska jag och älsklingen relaxa imorgon, barnen ska vara hos farmor under tiden. Första gången isolde har barnvakt en längre stund, har inte blivit av tidigare.
Katarina:oj, det var verkligen fullt upp!! imponerande vad du hinner med!
Jisses, ibland blir man ju alldeles lipfärdig av hur smarta ens unge är! Idag när vi satt och åt frukost sa Kira; Jag vill ha vingar av tomten så jag flyga upp till himlen och hälsa på Missy. Missy är vår katt som blev överkörd i april, på Isoldes bf. Och ikväll när daniel nattade henne sa hon en lite längre version av det hela: Jag vill ha vingar av tomten så jag kan flyga upp till himlen och ta med Missy ner... Lilla älskade vän, för henne är det självklart att hälsa på och ta med missy. Usch, nu blir jag ju blödig igen...
Var på läkarkontroll igår förresten med mini. Hon hade gått upp ordentligt sen förra gången, var 67.7 nu och 8230gr. Typ 3cm och 800 gr på en månad. Mkt för att vara henne!