• Judas

Aga?

Agar ni era barn?
    När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?
    Vad tycker ni?
    Motivera era svar tack!

• Svar på tråden Aga?
  • grön banan
    Lidingöbo skrev 2009-09-03 20:45:16 följande:
    Själv är jag jävligt less på att läsa och höra fd mellanösternbor snacka goja om sitt hemland och hemlandsvärderingar med tanke på att det fanns en jäkla orsak till att söka asyl här i Sverige! Du ska för sjuttsingen vara tacksam att man inte agar här i Sverige för våld föder våld och därför är det som det är i Mellanöstern!
    Smart.
  • Jollybolly

när behöver ett barn "veta hut"?

• Ullegulle78

Ja, som man är fostrad fostrar man...
    Om man inte höjer sig över och inser att man bör behandla sitt barn med respekt och värdighet..

• grön banan
    Jollybolly skrev 2009-09-03 22:58:43 följande:
    när behöver ett barn "veta hut"?
    Kan de väl behöva, men inte genom aga.
  • sofmo

Jag tror inte att det här är en seriös tråd...

• Freddan

Jag har blivit censurerad tidigare när jag uttryckt liknande, men ts är ett troll.... enbart för att provocera och i vanlig ordning nappar de flesta på det.

• Kinga

Tänk efter, hur kände du dig efter varje örfil??!!!Jusst det...Ge fan i att påstå att örfil eller dask i rumpan är ok!!!

• Lidingöbo

grön banan skrev 2009-09-03 22:13:27 följande:

Ja, ts verkar vilja muslimisera Sverige. Kul verb. Men du, ingen är FÖDD muslim. Ett barn har inte valt religion.
    Jag anser motsatsen. Jag förstår det du menar men med uttrycket att man är född född in i en religion betyder att familjen praktiserar den. Nu är jag kristen.
  • Lidingöbo

grön banan skrev 2009-09-03 22:13:59 följande:

Smart.
    Nej, snarare naiv logik men den fungerar när man inte har tid att gå igenom alla aspekter.
Svar på tråden Aga?