Aga?
Agar ni era barn?
När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?
Vad tycker ni?
Motivera era svar tack!
Agar ni era barn?
När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?
Vad tycker ni?
Motivera era svar tack!
Jag har bara läst TS. Driver du med oss? Aga är ALDRIG bra. Nej jag skulle aldrig i hela mitt liv röra mitt barn. Han förtjänar så mkt mer än att bli slagen, sen om det är en dask på rumpan eller vad det nu kan vara så spelar det ingen roll. Han ska ha respekt för mig och inte vara rädd.
är den här tråden seriös?
Motivera? Eh för att det är förbjudet i sverige. Samt en massa anledningar till, som borde vara sol klara för alla föräldrar!!
TS...då tycker du alltså oxå att det är ok att din sambo agar dig??? .......Nej, jag tänkte det!
Själv är jag jävligt less på att läsa och höra fd mellanösternbor snacka goja om sitt hemland och hemlandsvärderingar med tanke på att det fanns en jäkla orsak till att söka asyl här i Sverige! Du ska för sjuttsingen vara tacksam att man inte agar här i Sverige för våld föder våld och därför är det som det är i Mellanöstern!
Här är en ny tråd om "invandrare som blir curlade". Jag tycker att den passar bättre!
www.familjeliv.se/Forum-5-98/m46961617.html
vi är i sverige o vi följer sveriges lagar
Flashback.
Kul..