Aga?
Agar ni era barn?
När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?
Vad tycker ni?
Motivera era svar tack!
Agar ni era barn?
När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?
Vad tycker ni?
Motivera era svar tack!
Aldrig att jag skulle aga mina barn!Vansinne jag skulle inte direkt vilja att min man gav mig en smäll så fort jag är sur eller så!Nähe det finns sundare metoder att uppfostra barnen med
P ä r l a n skrev 2009-09-30 19:00:08 följande:
Vad exakt vill du komma fram till? Att jag var dålig mamma som inte gav henne uppmärksamhet? För ja, det tycker jag med. Hon bet enbart mig utav en anledning, hon försökte få mig att förstå vad hon ville. Numer behöver hon inte det just FÖR ATT jag har tagit itu med det och satt henne i första rummet. Företaget får helt enkelt vänta tills på kvällen och NÄR jag började göra detta så har hon SLUTAT.
DVS ditt argument faller platt. Då det har SLUTAT när jag har bekräftat henne och hennes behov och inte startat där.
Och jo, ännu en anledning till att dina argument inte håller - jag behövde inte ta till aga för att hon skulle sluta bitas.