• Svar på tråden GI Del2
  • emmgus

gi-pzzan va underbart god! de mesta jag unnat mig under denna perioden

• söta sotnos

God morgon!!!!
    I går blev det lite fusk ,typ 5 glas vin o chips o några godisar typ 10 ....
    Så nu så ska det bli skärpning för jag vill ju va under 90 strecket nästa fredag=)
    Tänkte cyckla lite motions cyckel i dag o ut o springa så får vi hoppas att det rättar till sig =)
    Ha en trevlig fortasatt söndag =)
    Mvh

• emmgus

Vill dela med mig av ett jätte gott recept , lättlagat o jätte gott!

Tina torsk bitar o lägg i ugnsäker form.

Blanda ihop tacosås (medium) ,grädde och ost och häll sedan detta över fisken.
    Låt stå i ugnen i 20 min och 200g, Klaaart :D

Snälla testa o se va ni tycker, underbart gott o superlätt :)

• stockrosen

Jag är stenförkyld (tror inte det är SI) och är sååååå sugen .......blä...tycker synd om mig själv och är rädd för att min bebis skall bli sjuk . Oro gör mig sugen på att tröstäta........

• hopee

låter jättegott emmgus! ska köpa hem ingredienserna. jag gillar när det är så enkelt som möjligt att tillaga.

• emmgus

Yes lätt ska de va, och gott :)
    Skriv gärna va du tyckte sen.

Carolina: Tror du måste bestämma dig, men de e lätt när man kommit in i de.
    Köp dig en bok eller gooogla så du får reda på fakta, jobbigt o sitta o förklara allt in i minsta detalt. Lycka till!

• emmgus

Men de e bara o bestämma sig för ett datum o sedan köra gärnet!
    Här inne har vi hållt på olika länge men jag startade den första augsuti o många har nog hängt med sedan dess

• Myror i brallan

Jag började v. 31 och har ett vad med sambon att om jag lyckas gå ner till 75 innan 1juni-10 så stundar bröllop! Morot som heter duga va!?

Svar på tråden GI Del2