GI Del2
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
God morgon!!!!
Myror i brallan : Grattis vakul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Själv så gick jag ju upp lite i vikt (för fusk)men det gick jag ner,har me stått på ungefär som du i flera veckor ,men nu i dag på morgonen så stod jag på 92,1 =)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja allihoppa nu blev jag glad =)
Det känns som om jag stått o trampat i tup 3 v men nu har det börjat släppa lite sakta o säkert =)
Så i morse vägde jag 92,1=)
Helst hadde jag ju sett mig under 92 men 92,1 är helt jätte ok 6 hg mindre än förra veckan ...
Nu känner jag mig på g!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur går det för er andra???
Så vad har ni tänkt att äta för gott ihelgen???
Själv så tror jag att det blir hemma gjord kebab kött me sallad o en god hemma gjord dressin=)(om sambons lill gosse är hemma för då får han pommes till köttet!!!!
Ha en trevligt fortsatt dag=)!!!!!!!!!
Ja här e en till som nåt en milstolpe, har stått o pendlat på 60-61 i eeeevigheeeter!
Nu är jag nere på 59,8 de e en stor skillnad när man får byta lite siffror hörrni :P
Emmgus: grattis!!!!!!!!!!!!!!
Grattis alla!
Emmgus:
59.8...vilka fantastiska siffror
Söta sötnos:
ingen aning vad jag skall äta... BLir väl kyckliggryta eller nåt...
Hur gör man hemmagjort kebab?
Grattis till alla som lyckats minska på kilona!!!
Jag har varit och hälsat på mina föräldrar i två veckor så jag har inte haft nån vägning då. Får se på måndag om jag lyckats tappa nåt. Albin fyllde 1 år precis dagen innan vi åkte så vi hade ju kalas för hela släkten när vi var där så det blev en del fusk med tårta och så...
så förväntningarna är inte alltför stora inför vägningen...men men...man inte skippa livets goda för resten av livet...man måste få unna sig!
Vad säger ni om 23 sidor GI recept!? Här hittar man mycket smått och gott! Har hittat lite smarriga recept jag tänkt testa ihelgen
www.tasteline.com/Recept/Smalt-och-GI/GI/
Ha en mysig helg nu tjejer! Jag ska nu bege mig iväg och inhandla tapeter och färg...ska grejjas i nya lägenheten i helgen!
Vad duktiga ni har varit!! jag står och stampar har varit så hungrig på sistone och behövt äta kolhydrater för att bli mätt... hmm vet inte hur jag ska bli mer mätt utan en ris/pasta till köttet.
One Wish: Jättebra med recept det behövs verkligen
Funderar på om man skall önska sig en glassmaskin (fyller år snart).
För då kan man kanske göra "frozen yoghurt" och därmed kunna äta mer glass?
Vad har ni för erfarenheter av glassamaskiner?
söta sotnos skrev 2009-11-09 09:41:41 följande: