GI Del2
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
Tänkte bara höra ifall ngn vet om man kan reda sås med fullkornsmjöl?
One Wish skrev 2009-11-23 13:23:33 följande:
jadu Disa...jag vet inte riktigt vad jag gör för att lyckas, tycker mest jag slarvar och inte anstränger mig så mycket...tränar inte...motionerar inte på något vis....äter grädde med mango och hallon och allmänt gottar mig!
men denna veckan var extrem...har inte gått ner så mycket på en vecka på hela tiden...men det känns skönt!
Hej !
Här kommer en till som har tappat lusten helt , svårt att komma ur detta tillstånd tycker jag.
Jag kan hålla mig två dagar ,tredje dagen ballar jag ur,då blir det bröd för hela slanten och allt möjligt.
Har hållt på så i tre veckor plus att jag inte kunnat träna.
Har inte gått upp i vikt ,pendlar ett kilo upp och ner.
Det är jag glad över.
Hoppas att man kan hitta tillbaka till det gamla vanliga när man var så duktig, just nu så känner jag att jag har ett stort hål i magen och att någon skäl min mat som åker ner i magsäcken för jag är lika sugen när jag har ätit....
Ni förstår säkert med vilka demoner jag kämpar.
Lycka till allihopa ,både dom det går bra för och dom som det går mindre bra för...
Kram till er alla.....
Nu har jag också ballat ur fullständigt. Tredje dagen i rad. Och imorgon fyller jag år och då vill jag äta glass
!!!
Men jag kommer igen ....fast inte imorgon
Kom igen nu tjejer!! nu kör vi! snyggast på beachen 2010!!
2010 here we comes ;)
Tror de e lätt man tappar lite såhär efter många hårda veckor, har en liten svag känsla om att tråden kommer bli väldigt aktiv igen i januari sådär lagom efter nyårslöfterna ;) Haha
Haha ja det här är ju så typiskt
men vi hänger väl kvar ändå?! kanske kan försöka peppa varandra genom att berätta en gi-vänlig "sak" vi ätit varje dag. För en klarar vi väl iaf
Jadå de klarar jag :D
Åt vegitariskt köttfärsås med gurka o tomat till till lunch och sedan på middagen blev de en paj som visserligen va bakad på vitt mjöl men annars va den nog Gi-vänlig, kvällsmaten blev mitt Gi.bröd :D