GI Del2
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
Får man fråga hur en dag med mat kan se ut för er? Är inne på att prova GI lr Lchf, vet att något av det skulle vara bra för mig....
Va skoj att du gillade de disa :)
Ja jag gillar enkla grejer, o de smakar gott.
usch jag behöver er peppning, jag har verkligen tappat lusten.
Okej jag sitter inte o trycker i mig massa vitt bröd , potatis o pasta men jag äter lite mer varje gång o känner jag slarvar med o hålla tider med mat o e inte lika strikt längre.
Mår skit dåligt över de men de bara blir så
Pepp tack!
Syndade ikväll och drack the med honung i och så 3(!!!) morotbröds bitar till... ångrar mig lite men syndigt gott var det!
Har önskat oss en motionscykel i julklapp, annars så investerar vi i en själv. En som går TYST så man kan cykla medan man ser på TV. Jag som älskar Hem till gården får ju då en timma gratis motion varje vardag
Tjing på er vänner!!!!
Pepp pepp på er =)
I morgon har jag vägdag *nervös*
Hoppas att jag hamnat på ett nytt tio tal =)
Något bättre än 90,9 i alla fall !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hoppas hoppas hoppas hoppas =) =) =)
LYCKA TILL TILL MIG =)
Mvh
söta sötnos!
LYCKA TILL SÅ JÄTTEMKT!
(själv slarvar jag liiiiite....svårt att vara så duktig med sjuka barn hemma och när man är såå trött - MEN Jag kommer igen!)
Nu var det lugnt här inne... har stannat av i viktminskningen igen men har inte varit så strikt i veckan så det har sina förklaringar... jag har iaf inte ökat! Man får vara glad för det lilla...
Söta sotnos... hur gick vägningen?
Ja de e lugnt här inne men vi finns kvar
Jag är inte lika strikt heller o har inte tappat på mkt länge.
Jag väger ju ca 59,6-60,5 lite olika där men jag hade gärna gått ner till 56 :( Men de verkar omöjligt, eller omöjligt är de nog inte. Jag måste bara ta tag i mig själv o bli strikt