• Päron1986

Vi Undersköterskor!

Jag tänkte starta en tråd för oss Undersköterskor!

Här kan vi berätta om vårt arbete, dela med oss av erfarenheter, löner, rutiner osv!

Hemtjänst, äldreboenden, sjukhus osv!

Fast.. vi tänker såklart på att vi inte bryter någon sekretess!

Hoppas ni tycker det är en rolig tråd och att vi blir många som följs åt :)

Lite om mig:
    Jag blev undersköterska våren 2008 och har jobbat i hemtjänst sen dess, har erfarenhet av boenden sen tidigare!

• Svar på tråden Vi Undersköterskor!
  • Idapida83

Hejsan! Jag är med uska:) Har jobbat på äldreboende, inom psyk och missbruk och nu i sommar ska jag jobba på förlossningen:) Drömjobbet för mig!

• Päron1986

vad roligt att ni får chansen till era drömjobb !

• Enniie

Jaa. På ons får jag svar. Jag sökte också jobb på förlossningen. :) arbetsintervjun gick bra, nu är de ju bara svaret som fattas. ;)

• Tant Groda

idapida: Själv ska jag vara på IVA i sommar och det är för mig drömjobbet. Ska bli super roligt

• Idapida83
    TvåBarnsMamma88 skrev 2011-05-30 23:15:44 följande:
    Jaa. På ons får jag svar. Jag sökte också jobb på förlossningen. :) arbetsintervjun gick bra, nu är de ju bara svaret som fattas. ;)
    Hoppas du får svaret du vill ha:) Men känns det bra efter en intervju så har man oftast gjort ett bra intryck!
  • Idapida83
    Tant Groda skrev 2011-05-31 09:00:51 följande:
    idapida: Själv ska jag vara på IVA i sommar och det är för mig drömjobbet. Ska bli super roligt
    Vad roligt! Du får nog vara med om spännande upplevelser:)
  • Tant Groda

idapida: Ja det kommer jag med all säkerhet. Tycker dock att det känns riktigt skumt att få vara ny och att lämna min vanliga avd. Men det är endast nyttigt

• Idapida83
    Tant Groda skrev 2011-06-01 08:37:11 följande:
    idapida: Ja det kommer jag med all säkerhet. Tycker dock att det känns riktigt skumt att få vara ny och att lämna min vanliga avd. Men det är endast nyttigt
    Jag visst är det skumt att vara ny:) Men det kommer bli kanonbra tror jag!
  • Tant Groda

idapida: Jag det tror jag också. Den avd som jag jobbar på idag (inf) har mycket pat. som går till IVA så det ska bli kul att få se lite vad som händer efter man skickat iväg pat.

• Idapida83
    TvåBarnsMamma88 skrev 2011-05-30 23:15:44 följande:
    Jag var inne på din presentation:) Såg att du bodde i Örebro! Det är på USÖ jag ska jobba och jag antar att du sökte där?! Då kanske vi blir kollegor i sommar:)
Svar på tråden Vi Undersköterskor!