• Päron1986

Vi Undersköterskor!

Jag tänkte starta en tråd för oss Undersköterskor!

Här kan vi berätta om vårt arbete, dela med oss av erfarenheter, löner, rutiner osv!

Hemtjänst, äldreboenden, sjukhus osv!

Fast.. vi tänker såklart på att vi inte bryter någon sekretess!

Hoppas ni tycker det är en rolig tråd och att vi blir många som följs åt :)

Lite om mig:
    Jag blev undersköterska våren 2008 och har jobbat i hemtjänst sen dess, har erfarenhet av boenden sen tidigare!

• Svar på tråden Vi Undersköterskor!
  • cherrycupecake83

Jobbar som undresköterska på en hjärt-lungavdelning, gått omvårdnadsprogrammet med akutsjukvårds inriktning. Innan jobbat på diabetesavdelning/äldreboende/hemtjänst. Men där jag är nu är bäst! stormtrivs!

• fjonkelina
    cherrycupecake83 skrev 2013-05-06 08:14:13 följande:
    Jobbar som undresköterska på en hjärt-lungavdelning, gått omvårdnadsprogrammet med akutsjukvårds inriktning. Innan jobbat på diabetesavdelning/äldreboende/hemtjänst. Men där jag är nu är bäst! stormtrivs!
    Det är härligt att hitta sin plats där man är bäst Solig
    Egentligen ser jag ut som Modesty Blaise.........................................
  • cherrycupecake83
    fjonkelina skrev 2013-05-06 08:18:32 följande:
    Det är härligt att hitta sin plats där man är bäst Solig
    jag är personen som behöver omväxling, den andra dagen är ju inte lik den andre... även om rutinerna är likadana, så kan det hända 100saker på en och samma dag på ett sjukhus. Äldreboende är ju inte alls så! själv gillar jag många bollar i luften!

där jag är nu får man komplimanger och bra respons på det man gör, aldrig fått innan när jag jobbat på äldreboende eller hemtjänst.

Jag är jättetacksam för alla själar som vill jobba på äldreboende så behöver inte jag göra det... Cool   
  • fjonkelina
    cherrycupecake83 skrev 2013-05-06 08:30:55 följande: