• cid

JULGODIS!

Har inte hittat någon tråd för julgodisbak ännu i år?
    Har jag missat den eller har det bara inte startats någon?
    Om inte annat så kommer det en tråd här!
    Fyll på med era smaskigaste recept och andra tips och idéer!

• Svar på tråden JULGODIS!
  • MrsQ

Det bästa receptet på den godaste kolan/knäcken!!

Helst ska den vara sån att man kan hälla den på ett smörpapper o sen bara bryta den i bitar!!

• idupur

Smurfan 81 skrev 2009-12-11 00:07:10 följande:

Jag skulle beställa därifrån nu, själva tratten kostar 99 kr men så skulle frakten gå på 75 kr! Då får det vara tycker jag. Kanske hittar den i någon butik istället.
  • Smurfan 81
    idupur skrev 2009-12-11 12:45:57 följande:
    Smurfan 81 skrev 2009-12-11 00:07:10 följande: Jag skulle beställa därifrån nu, själva tratten kostar 99 kr men så skulle frakten gå på 75 kr! Då får det vara tycker jag. Kanske hittar den i någon butik istället.
    Jasså, har de så hög frakt! Nä, det var lite väl dyrt faktiskt...
  • Wallmo
    Snuttjulla skrev 2009-12-11 11:30:21 följande:
    vart bor du? bor du inärheten av sthlm?
    Nepp men i närheten av Göteborg.
  • Snuttjulla
    Wallmo skrev 2009-12-11 14:43:36 följande:
    då kan jag nog inte hjälpa dig, eller har du kollat tårtdecor? ligger inte det i närheten av gbg? och har fysisk butik?
  • Cs mamma
    Wallmo skrev 2009-12-11 14:43:36 följande:
    Kan säga att jag varit överallt i Gbg men icke så jag beställde och även om jag inte tyckte det var så billigt så var det värt det! Den kommer jag ha i många år och det underlättar skrämmande mycket.
  • jessican
    idupur skrev 2009-12-11 12:45:57 följande:
    Smurfan 81 skrev 2009-12-11 00:07:10 följande:
    Jag skulle beställa därifrån nu, själva tratten kostar 99 kr men så skulle frakten gå på 75 kr! Då får det vara tycker jag. Kanske hittar den i någon butik istället.
    Precis så kände jag!
  • Snuttjulla

kan ni som bor i gbg, eller närheten, inte beställa tillsammans då? För det är väl en enhetsfrakt?

• Bellbox
    Snuttjulla skrev 2009-12-11 14:55:44 följande:
    då kan jag nog inte hjälpa dig, eller har du kollat tårtdecor? ligger inte det i närheten av gbg? och har fysisk butik?
    Ligger inte det i industriområdet i Kungälv (industriområdet till vänster om motorvägen sett från Gbg)?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan 08 & Lill-Stump*n BF 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
Svar på tråden JULGODIS!