• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Matillin
    Liljan75 skrev 2010-01-27 16:52:36 följande:
    Nja ska ha det den 8e ungefär så det borde väl vara först från den 1a som det spökar eller? Ja ja. Det kan ju vara så att deras våg  visar på ett resultat i alla fall på fredag. Får hålla tummarna
    Om du vägt dig på deras och din egen så visar dom säkert olika. Jag har aldrig vägt mig på två vågar som gett samma resultat
  • Pez76
    Hemlighet skrev 2010-01-27 20:28:29 följande:
    Nu menar jag en pp calkulator man kan ha med sig i väskan
    hehehe ok:) Kan köpas på mötena skulle jag tro, allt finns nog inte via hemsidan kanske?
  • Ronjan709
    Matillin skrev 2010-01-27 20:32:47 följande:
    Om du vägt dig på deras och din egen så visar dom säkert olika. Jag har aldrig vägt mig på två vågar som gett samma resultat
    Håller tummarna!
  • stockrosen

ohhh vad jag segar med att bli medlem.........suck.........
    Har skjutit upp det varje vecka nu. Tänkte gå med imorgon men så skall jag iväg på en tjejmiddag och i helgen skall jag på kalas och sen går dagarna......................

• Kkarin

stockrosen: Ta tjuren vid hornen, du kommer alltid att komma på dåliga ursäkter för att skjuta upp att gå med i viktväktarna. Det kommer att komma fler kalas och du får mer övervikt att kämpa med att få bort. Hårda ord men så är det. Det nya programmet tillåter ganska mycket så jag tycker inte att du ska skjuta på det. Gå med i morgon och börja ditt nya liv som viktväktare.

• challe 1

Någon som har kommit på hur man räknar ut hur mycket points man ska äta och när man ska byta points antalen?

• challe 1

försöker registrera mig på nätet för att tiderna som dom har VV här är jag upptagen. Men när jag försöker registrera mig på nätet så står det att jag har för liten vikt att gå ner? fast jag har för högt BMI?! Vad ska jag göra?

jag väger 84,7 kg till 178 cm, så jag är ju överviktig, men kan inte registrera mig på webben. Någon som vet hur man räknar ut hur mycket points man ska äta?

• Pez76
    challe 1 skrev 2010-01-28 08:47:38 följande:
    försöker registrera mig på nätet för att tiderna som dom har VV här är jag upptagen. Men när jag försöker registrera mig på nätet så står det att jag har för liten vikt att gå ner? fast jag har för högt BMI?! Vad ska jag göra? jag väger 84,7 kg till 178 cm, så jag är ju överviktig, men kan inte registrera mig på webben. Någon som vet hur man räknar ut hur mycket points man ska äta?
    verkar skumt, ring supporten och kolla kanske:) Nej jag har tyvärr ingen aning om hur man räknar ut antalet pp men tror att det ändras ca var 6 kg, men då e det framför allt veckobonusen som ändras. Det beror på vikt, ålder, kön etc.
  • Kkarin

challe 1:
    Det är (än så länge iaf) hemligt hur man räknar ut pointsen. Det låter jättekonstigt att du inte kan registrera dig på nätet för du väger inte för lite. Enligt viktväktarna "ska" du väga mellan 63 och 79. Du får väl höra av dig till deras support. 

Svar på tråden Pro Points Viktväktarna