• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Baby
    sankaj skrev 2010-01-31 12:30:07 följande:
    Jag väger 70 kg och är 171.Vet ni hur många nya p. ska jag äta??
    man måste ha deras speciella kalkylator på det. du skulle ju kunna gå på ETT möte för att få reda på det.
  • Matillin
    sankaj skrev 2010-01-31 12:30:07 följande:
    Jag väger 70 kg och är 171.Vet ni hur många nya p. ska jag äta??
    Jag är 171 och väger 80 kilo och jag ska äta 29 points.
  • Annkris

Är tillbaka efter en 24-timmars till Åland. Oj vad jag syndat... Ätit och druckit alladeles för mycket, men härligt var det. Lite läskigt att det är vägdag imorgon bara...

• curiosa

Första veckan avklarad och jag är vägd idag. Minus 1,9. Bra start och hade vart toppen om dte fortsatt så.
    Nöjd med mötet och att skriva i checklistan men förstår mig inte på nätet ännu men det kommer nog.

• Ronjan709
    curiosa skrev 2010-01-31 19:50:55 följande:
    Första veckan avklarad och jag är vägd idag. Minus 1,9. Bra start och hade vart toppen om dte fortsatt så.Nöjd med mötet och att skriva i checklistan men förstår mig inte på nätet ännu men det kommer nog.
    Grattis! vilken superstart!
    På nätet är det viktigaste väl bara att gå in på checklistan o fylla i de livsmedel man ätit. Sen efter varje vägning kan man skriva in vikten med.
  • Pez76
    curiosa skrev 2010-01-31 19:50:55 följande:
    Första veckan avklarad och jag är vägd idag. Minus 1,9. Bra start och hade vart toppen om dte fortsatt så. Nöjd med mötet och att skriva i checklistan men förstår mig inte på nätet ännu men det kommer nog.
    Stort grattis!!! :) Jag har lyckats trycka i mig två semlor + McDonald´s i helgen så får se hur det går imorgon...värdelöst att väga sig på en måndag :P
  • Annkris
    Pez76 skrev 2010-01-31 20:24:37 följande:
    Stort grattis!!! :) Jag har lyckats trycka i mig två semlor + McDonald´s i helgen så får se hur det går imorgon...värdelöst att väga sig på en måndag :P
    Instämmer med föregående talare...
  • mammatilleliasa

Ja säger samma! Funderar på att byta till torsdag eller fredag... ;)

Svar på tråden Pro Points Viktväktarna