Liljan75 skrev 2010-01-29 17:26:42 följande:
Gick ner ett kg! Förvånad o glad. Nu e jag peppad att fortsätta. Datorn gav mig mindre bonuspoints denna vecka. Hoppas de inte blir färre o färre varje vecka....
Grattis!!! Vad kul att det gick bra. Förstår inte riktigt varför du fick mindre bonuspoäng dock, ska ju inte ändras per kilo...däremot om man byter tiotal ändras det precis som mammatilleliasa skrev, de ändras åxå om du tex går från helamning till delamning el liknande...annars verkar det ju lite skumt. Mina bonusar har aldrig ändrats för att jag gått ner annars.
jessican skrev 2010-01-29 21:01:09 följande:
Hej! Är på min första vecka med VV. Är så tung så att det enda jag gör är att äta för att äta upp alla mina PP.... Känns inte lovande alls... Är det någon mer som har känslan att det är väldigt mycket mat? Har varit med innan och inte alls känt så här.
Jag tycker det e ganska underbart att man får och SKA äta så mycket och endå gå ner i vikt:) Jag har dock upplevt att det e mindra mat nu med det nya systemet...jag ah rsvårt att få mina pp att räcka till...men jag äter nog fel mat + att jag ammat tidigare och då hade en massa pp som nu försvunnit...svårt att ställa om sig :)
På måndag e det min tur för vägning och om min egen våg stämmer så har jag nog faktiskt gått ner lite denna veckan. Hoppas, hoppas, hoppas! ;)