• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Fyrbarnsmorsa

Har tänkt gå med men funderar på om man kan gå på möten och väga sig även fast man går med online?Eller måste man vara bara online då?Skulle önska man kan göra båda.

• jackrusselltok
    Fyrbarnsmorsa skrev 2010-01-30 13:59:30 följande:
    Har tänkt gå med men funderar på om man kan gå på möten och väga sig även fast man går med online?Eller måste man vara bara online då?Skulle önska man kan göra båda.
    Om man går med online och betalar för en månad så har man fri tillgång till möten under den tiden. Om jag har förstått allting rätt. Klart man kan göra både och, det vill dom oxå.
    Elias 080819
  • Baby

Jäklar, idag ryker det lite veckobonusar trots att jag inte hade tänkt det.
    Redan efter middagen har jag ätit 2pp mer än bara mina dagliga. Jag som siktar på guldstjärna på torsdag-det här går nog inte ihop.
    Min man är och handlar nu och han köper en påse ViktVäktar Godis som lördagsgodis så där kommer det ju gå några pp till. Men va fasen, nu får det bli så. Får jag inte guldstjärnan på torsdag så blir det väl veckan efter så... Vem tusan har bråttom :P

• Kkarin
    Fyrbarnsmorsa skrev 2010-01-30 13:59:30 följande:
    Om du är månadsmedlem+ får du gå på mötena är du bara onlinemedlem får du inte det. Det är det som är skillnaden på dem.
  • sweet83

Är det bara jag som tycker nya Pro Points systemet inte fungerar? Jag äter mina dagliga Pro Points men går bara upp eller står stilla. Jag helammar och tycker jag äter alldeles för mycket. Haha måste ju äta hela tiden.

Idag har jag t.ex 27 PP kvar...och bara middagen kvar ;)

• Fyrbarnsmorsa
    Kkarin skrev 2010-01-30 16:38:57 följande:
    Om du är månadsmedlem+ får du gå på mötena är du bara onlinemedlem får du inte det. Det är det som är skillnaden på dem.
    Vad är månadsmedlem+ då?Är det att man betalar 3 månader i taget?
  • curiosa

Månadsmedlem+ innebär att du har fritt antal möten och tillgång till hela online tjänsten den månaden du betalat för.
    Det kostar 350kr/månad. Men just nu (och fram tills den 14 feb) så kostar första månaden 175:- istället.
    Sen kan man ju oxå gå på första mötet helt gratis och testa men det tror jag bara att det gällde denna veckan ut??

• Hejpådig

hej! jag gick med i vv för 2 veckor sedan, var på invägning i tisdags o vågen visade - 2kg. hoppas på lika mkt nu till veckan. jag ska ner 10-12 kg totalt. mitt problem har varit att jag äter för MKT så jag har fått dra ner på käket.

mamma är också med, hennes problem är att hon äter för LITE så nu äter hon mer o lyckats gå ner - 2,6 kg på en vecka.

• eilien
    sweet83 skrev 2010-01-30 16:57:02 följande:
    Är det bara jag som tycker nya Pro Points systemet inte fungerar? Jag äter mina dagliga Pro Points men går bara upp eller står stilla. Jag helammar och tycker jag äter alldeles för mycket. Haha måste ju äta hela tiden.Idag har jag t.ex 27 PP kvar...och bara middagen kvar ;)
    Jag håller med! Jag har kört det gamla systemet för ca 3 år sen, gick då ner ca 1, kg i veckan, nu har ja gått ner 4 kg på 9 veckor =( segt! Jag äter aldrig upp min vecko bonus och ofta rör jag den inte ens =( Har kört stenhårt denna vecka o vägt o mätt varenda liten grej så om det inte gett resultat så vet jag inte vad jag gör!
  • eilien

kom på en grej till, förr fick man ju inte äta bananer o vindruvor fritt. Hur mycket äter ni av sådant nu? Undrar om det kan avra det som spökar, äter 1 banan per dag ibalnd 2. Vindruvor 1-2 ggr/vecka tycker inte det är så mycket, vad säger ni andra? 

Svar på tråden Pro Points Viktväktarna