• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • eilien
    Matillin skrev 2010-02-01 19:25:02 följande:
    Grattis till så bra resultat hoppas jag kan matcha alls bra resultat på torsdag morgon Jag dricker bara 1 kopp te om dagen så därför räknar jag inget
    Tack {#lang_emotions_laughing} Det gör du säkert, lycka till!
    Nej då skulle inte ja heller ha räknat ngt, lite får man ju fuska {#lang_emotions_embarassed}
  • Carolina1979
    Grattis till alla bra resultat!

Här gick det tyvärr inte lika bra den här veckan... +0,3 kg - men jag vet varför, har fuskat massor - mått sådär och har viss tendens att "tröstäta" då - nya tag denna vecka!

Har ju ändå ett okej resultat på 3 veckor: -3,5 kg!
    (¯`°?.¸ ღ♥Oliver 07-08-07 & Isabella 09-02-21 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • eilien
    Carolina1979 skrev 2010-02-01 19:58:52 följande:
    Grattis till alla bra resultat!Här gick det tyvärr inte lika bra den här veckan... +0,3 kg - men jag vet varför, har fuskat massor - mått sådär och har viss tendens att "tröstäta" då - nya tag denna vecka!Har ju ändå ett okej resultat på 3 veckor: -3,5 kg!
    Det är ju så vissa veckor, ändå skönt att väga sig så man kan ta nya tag! 3,5 är ju jättebra!
  • Ronjan709
    eilien skrev 2010-02-01 18:59:44 följande:
    Jippi, vägning idag -1,2 kg behövde ja verkligen, höll på att tappa motivationen för det har ju gått så trögt =( men nu så! Firade stort genom att unna mig tre nya tunnikor :) Jag har mjölk i te och brukar räkna ca 1 dl/dag för det. beror ju på hur många koppar man dricker men ja dricker nog 4 st/dag så det blir ju lite iaf...
    gör lika dant med mitt kaffe. gissar att det blir en fjärdels dl i varje kopp!
    Grattis till viktminsktiningen!
  • Ronjan709
    Pez76 skrev 2010-02-01 15:21:05 följande:
    -0,9 idag hurra!!!! trots semlor och annat i helgen, nu har jag ny motivation till denna veckan :) fick min fjärde guldstjärna idag åxå fniss
    Grattis!
  • Ronjan709
    Kkarin skrev 2010-02-01 14:35:46 följande:
    Har också varit på vv idag och jag tappade hakan när jag ställde mig på vägen. -0,9kg! Och jag som hade förväntat mig att ligga på samma som förra veckan eller något hekto hit eller dit. Att jag äter upp delamnings propointsen och inte rör veckobonusen är nästan samma sak som att inte äta delamings-pp och istället äta upp veckobonusen jämnt utspritt på veckan. 36pp eller 29+6=35pp
    Grattis!
  • Ronjan709
    Carolina1979 skrev 2010-02-01 19:58:52 följande:
    Grattis till alla bra resultat!Här gick det tyvärr inte lika bra den här veckan... +0,3 kg - men jag vet varför, har fuskat massor - mått sådär och har viss tendens att "tröstäta" då - nya tag denna vecka!Har ju ändå ett okej resultat på 3 veckor: -3,5 kg!
    Tråkigt det blev en vecka utan resultat men som du säger 3,5 är ju jättebra på 3 veckor så det är väl bara att ta nya tag.
  • Baby

Va duktiga alla är! Stora grattisar till er alla!!!

• jessican

Jag ska väga mig första gången i morgon och kan inte förstå hur man ska gå ner i vikt med all denna maten... ja ja om ett dygn vet jag {#lang_emotions_smile}

• Pez76

Grattis allihop, attans vad duktiga vi e!!!! :)

Jag ska vara brudtärna i Maj och nu börjar det dra ihop sig för att köpa klänning men jag vill ju gå ner lite till....hur hade ni gjort??? Väntat med att köpa klänning och ha lite is i magen el köpa nu i alla fall???? Risken e ju att det blir svårt att hitta något om jag väntar för länge...

Svar på tråden Pro Points Viktväktarna