• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • happy 78
    Pez76 skrev 2010-02-02 07:13:54 följande:
    Grattis allihop, attans vad duktiga vi e!!!! :) Jag ska vara brudtärna i Maj och nu börjar det dra ihop sig för att köpa klänning men jag vill ju gå ner lite till....hur hade ni gjort??? Väntat med att köpa klänning och ha lite is i magen el köpa nu i alla fall???? Risken e ju att det blir svårt att hitta något om jag väntar för länge...
    väntat så klart.Du kommer ju gå ner rätt mkt tills dess.Va då ,klänningar finns det väl jämt?
  • challe 1
    Pez76 skrev 2010-02-02 07:13:54 följande:
    Grattis allihop, attans vad duktiga vi e!!!! :) Jag ska vara brudtärna i Maj och nu börjar det dra ihop sig för att köpa klänning men jag vill ju gå ner lite till....hur hade ni gjort??? Väntat med att köpa klänning och ha lite is i magen el köpa nu i alla fall???? Risken e ju att det blir svårt att hitta något om jag väntar för länge...
    Kan man inte boka en nu då och sy in den sen? Som man gör med brudklänningen? eller blir det för dyrt kanske?
  • Matillin

Jag tjuvvägde mig idag.
    Har egentligen vägdag på torsdag och vågen visade -1 kilo.
    Känns riktigt bra

• challe 1
    Matillin skrev 2010-02-02 09:43:15 följande:
    Jag tjuvvägde mig idag. Har egentligen vägdag på torsdag och vågen visade -1 kilo. Känns riktigt bra
    grattis. jag har också vägdag på torsdagar. tjuvade lite jag med. -0.9 så det bådar gott!
  • mammatilleliasa
    Hemlighet skrev 2010-02-02 12:23:04 följande:
    Kan man köpa propoint kalkulatorn?Pris?
    Aa som inskriven på vv kan du de.. den kostar 195kr, om du köper startpaketet så får du köpa den för 95kr..
  • MUM CC

Minus 1,1 kg idag, så skönt!!! Nu blir jag taggad att fortsätta, nästa vecka blir det en gultstjärna!

• jessican

Puh! Första veckan gick bra, minus 1.8 kg. Fick lite problem med min ämnesomsättning efter graviditeten och har nu börjat medicinera så jag var lite orolig men som sagt det gick ju bra!

• challe 1

någon som vet vad lufttorkad parmaskinka har för pp värde? hittade inte i någon av mina böcker!

• Annkris
    challe 1 skrev 2010-02-03 08:38:08 följande:
    någon som vet vad lufttorkad parmaskinka har för pp värde? hittade inte i någon av mina böcker!
    Två skivor ger 2 pp.
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna