• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Ronjan709
    jessican skrev 2010-02-03 00:49:50 följande:
    Puh! Första veckan gick bra, minus 1.8 kg. Fick lite problem med min ämnesomsättning efter graviditeten och har nu börjat medicinera så jag var lite orolig men som sagt det gick ju bra!
    Gratttis! vilket problem fick du med ämnesomsättningen? Känns som jag med fått ngt efter man fött barn. för så här svårt var det inte att gå ner ngt kg innan...
  • MUM CC
    Liljan75 skrev 2010-02-03 21:49:12 följande:
    Gratttis! vilket problem fick du med ämnesomsättningen? Känns som jag med fått ngt efter man fött barn. för så här svårt var det inte att gå ner ngt kg innan...
    Samma sak här... Mycket irriterande!
  • Ronjan709
    MUM CC skrev 2010-02-03 22:01:14 följande:
    Samma sak här... Mycket irriterande!
    Ja visst är det. Men hoppas allt går bättre med viktväktarna nu. tidigare räckte det med att dra in på godis o fika när man börjat gå upp i vikt o vips gick man ner lite. Men nu krävs det visst betydligt mer. Min första vecka med vv gick ju bra så hoppas vägningen på fredag går lika bra!
  • Baby

Vägning i kväll. Hoppas verkligen på guldstjärna idag!!! Annars.....

• Hemlighet
    mammatilleliasa skrev 2010-02-02 19:26:54 följande:
    Aa som inskriven på vv kan du de.. den kostar 195kr, om du köper startpaketet så får du köpa den för 95kr..
    Attans, jag har inte möjlihet att gå på mötena utan jag tänkte ta det via nätet.
    Har en dotter på 9 månader och måste ha henne med mig.
  • mammatilleliasa
    Hemlighet skrev 2010-02-04 09:24:22 följande:
    Attans, jag har inte möjlihet att gå på mötena utan jag tänkte ta det via nätet.Har en dotter på 9 månader och måste ha henne med mig.
    Här har vi barnvagnsgrupp på torsdagar de kanske är något ni har?
    Annars borde du kunna bara gå in när de är ett möte och köpa en.. :)
  • stockrosen

NU har jag äntligen blivit medlem on line.
    Har 34 points per dag och 49 som veckobonus....Betyder det att jag har 49 EXTRA points per vecka????

• Matillin
    stockrosen skrev 2010-02-04 10:01:11 följande:
    NU har jag äntligen blivit medlem on line. Har 34 points per dag och 49 som veckobonus....Betyder det att jag har 49 EXTRA points per vecka????
    Ja så funkar det, visst är det bra

-1.2 kg den här veckan känns bra.
    BARA ca 9 kilo kvar nu då
  • Malin o Rebecca

Hej! Hoppar in här. Har också börjat på VV är på min 4:e vecka.. Har hittils gått ner 4,2 kilo.

Svar på tråden Pro Points Viktväktarna