• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • tessanpower
    Jessa6 skrev 2010-02-08 10:31:25 följande:
    I dag fuskvägde jag mig och var under 70 kg, tjohoo, det har jag inte varit på ganska många år! Har nog gått ner något kilo till nästa vägning hoppas jag =)
    Åh Grattis! Jag längtar tills jag också är där!
  • Hemlighet
    Flyssel skrev 2010-02-08 10:34:52 följande:
    Bra gjort!! Hur är det med butiksguider, pointscalculator och kokböcker - kan man beställa dem på något sätt? Jag har varit på hemsidan och tittat i shoppen men det finns ju ingenting där.
    Jag har 10 kg kvar att gå ner innan sommaren.
  • Flyssel
    Hemlighet skrev 2010-02-08 11:38:24 följande:
    Jag har väl ungefär 15 att gå ner, så det är bara att kämpa på.
    Hur mycket gick du ner med naturdiet?
  • Hemlighet
    Flyssel skrev 2010-02-08 11:41:17 följande:
    Jag har väl ungefär 15 att gå ner, så det är bara att kämpa på. Hur mycket gick du ner med naturdiet?
    Än så länge har jag gått ner 4,2 kg på 12 dagar och då har jag även fuskat och ätit lite och inte direkt motionerat då förkylningar har avbytit varandra.
  • eilien

vägning i dag, hade stått still vilket jag är nöjd med, har förbrukat all veckorbonus och en del extra i helgen så det var skönt att det inte var upp iaf. Nu är det nya tag som gäller denna vecka!

• Jessa6
    Hemlighet skrev 2010-02-08 11:38:24 följande:
    Samma här... Har en klänning som jag skulle vilja ha på en kompis bröllop och det är typ 10 kg dit. 60 kg, ska man kunna se den siffran på vågen igen??
  • Baby
    eilien skrev 2010-02-08 13:27:58 följande:
    vägning i dag, hade stått still vilket jag är nöjd med, har förbrukat all veckorbonus och en del extra i helgen så det var skönt att det inte var upp iaf. Nu är det nya tag som gäller denna vecka!
    Rätt inställning! Man ska kunna fuska lite ibland, det gäller bara att orka ta nya tag sen och köra hårt igen. Kämpa på =)
  • Baby

Någon som har nåt bra recept på coleslaw med lite points? Är såå sugen på det.

• Kkarin

Yay, -1kg denna veckan! Har totalt gått ner 3,5 kg och 5,4 kg (minst) kvar.

• stockrosen
    Flyssel skrev 2010-02-07 21:57:34 följande:
    Halloj!! Jag är sugen på att börja med Viktväktarna Online. Är det någon i den här tråden som kör med det, och fungerar det även utan att gå på möten?Stockrosen: Hallå där Lostie!!
    Halloj själv !
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna