• Lilla Kullan

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chic-känsla.

Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lilla_kullan/gallery/phpo3dbrs.jpg

OBS!!
    Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m49002213.html
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14
  • marjas
    Mettan69 skrev 2010-10-02 10:28:03 följande:
    I dag skall vi på kalas till makens systerson. Han blir tre år. Så vi skall åka till en leksaksaffär och köpa present till han och samtidigt ta svängen förbi IKEA och köpa värmeljus. Går ju åt några nu. Tungan ute Men vi hinner inte kika på något mer så in, köpa värmeljus och ut igen. Rynkar på näsan Oj vad det kommer att dra i kroppen att "bara titta lite till". Oskyldig
    Vi har 20mil till IKEA så några såna korta besök blir det aldrig för oss. Glad¨

I veckan har våra nya fönster kommit, åh vad jag längtar tills de sitter på plats!
  • nemo08

Surfade runt lite på hemnet, inte så att vi ska flytta men lite tidsfördriv och för att leta inspiration. Kolla in den här kåken, jättefina bilder, och KÖKET var helt underbart....! Vill flytta (jättebilligt också förstås- inte). Hoppas helgen har varit bra!

• FlaxMamma

Hej brudar. Vilka underbara bloggar ni har! jag renoverar gamla och ibland nya möbler och sprutmålar dem vita och har även en blogg där jag visar upp möblerna och renoveringen av vårat hus. Allt i vitaste vitt...
    Just nu så har jag ett blogglotteri för att fira att jag snart ska starta eget och vinsterna är sockerlådor eller en liten fågelbur.. delta gärna. Tack för era mysiga bloggar.
    Kram Linda

• Tingeling85
    FlaxMamma skrev 2010-10-04 21:07:12 följande:
    Hej brudar. Vilka underbara bloggar ni har! jag renoverar gamla och ibland nya möbler och sprutmålar dem vita och har även en blogg där jag visar upp möblerna och renoveringen av vårat hus. Allt i vitaste vitt...
    Just nu så har jag ett blogglotteri för att fira att jag snart ska starta eget och vinsterna är sockerlådor eller en liten fågelbur.. delta gärna. Tack för era mysiga bloggar.
    Kram Linda
    Kan inte hitta din bloggadress!
  • Sweet N Cute
    FlaxMamma skrev 2010-10-05 11:16:50 följande:
    Oj vad märkligt inlägg jag la in då, hihi. Bot och bättring www.vitaloppan.wordpress.com sorry:(
    Jag e med i tävlingen nu, wiiieeee.
    ♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Anders ♥
  • Fru KM
    FlaxMamma skrev 2010-10-04 21:07:12 följande:
    Kram Linda
    Hej på dig.
    fin blogg du harGlad Nu är jag oxå med och tävlar, underbara vinster och en såndär sockerlåda har jag letat efter lääääänge. Hoppas på vinstSolig
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14