• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • litenlind

Välkomen till härliga sverige Sofia!!

Självklart kan du ta med båda barnen, Alva gillar Lucas

Angående Zumba så kostar det olika mycket beroende på hur många man är. Man kan vara väldigt många, det är bara roligt ju fler vi blir!

• Lenis
    Doodie1 skrev 2010-03-08 13:19:32 följande:
    Grattis vad skönt när allt går som på räls! Välkommen ner till Götet, är det tillbaka eller som ny? Vart kommer ni att bo?
    Jag är ny men sambon flyttar tillbaka. Vi ska bo i Askim i lägenhet till att börja med men letar efter radhus eller hus.

Zumba låter kul men jag vågar inte sätta upp mig på någonting förrän vi är på plats misstänker att vi kommer ha rätt mycket att göra för att komma i ordning. Ska shoppa lite nya möbler och försöka fixa allt så snabbt som möjligt så att man kan njuta av våren som verkar vara på väg.
  • Josephine78
    jojo72im skrev 2010-03-08 13:55:01 följande:
    Tack Josephine! Ja hellre förkylning än spyor och diarré! Lin var redan lite förkyld och hostig redan så nu är det dubbelt upp...Hon som varit så förskonad hittills! Hoppas din lilla bli fri från förkylningen sin för det kan ändå vara nog så jobbigt för de små liven! Bläddrade som snabbast bakåt nyss och såg fotot på din äldsta dotter! Sååå fin hon är!
    Tack
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Josephine78
    cool: Hur gick det på barnmedicin med Elliott? Hoppas allt gick som det skulle!

sofialind: Välkommen hem, hoppas resan var hur underbar som helst!!
  • SofiaLind

Josephine78 - Ja det har verkligen varit jätteskönt att komma till värmen lite..=).

LitenLind - Ska jag ta med ngt till dig idag?

• Josephine78
    Sofialind: Gott det, jag längtar till oktober då vi ska åka till Cypern Inte fel att försöka åka iväg en gång per år. 2008 var vi i Thailand, dit vill jag igen men det får bli om några år!
  • coolchick
    Josephine: Inte ofta man säger att man längtar till oktober

Det gick bra på barnmed, inga konstigheter i hals eller öron. Men läkaren gillade inte riktigt att han inte äter, så om det inte vänder denna veckan ska vi ringa tillbaka och boka en ny tid.
  • litenlind

Nu har jag bokat in oss kl 10:30 den 24/4 för zumba. Priset är 120 kr per person för att få det privat så här (man kan gå vanliga klasser också då är det billigare).

Jag sa att vi blir runt 10 personer och hittills har inte så många skrivit upp sig, så kom igen nu allihop! Ni kan gärna ta med någon annan kompis om ni vill också, som sagt så är det roligare ju fler vi blir!

• Doodie1
    litenlind skrev 2010-03-09 07:57:29 följande:
    Nu har jag bokat in oss kl 10:30 den 24/4 för zumba. Priset är 120 kr per person för att få det privat så här (man kan gå vanliga klasser också då är det billigare).Jag sa att vi blir runt 10 personer och hittills har inte så många skrivit upp sig, så kom igen nu allihop! Ni kan gärna ta med någon annan kompis om ni vill också, som sagt så är det roligare ju fler vi blir!
    Skulle gärna vilja kika på hemsidan, finns det en länk? Vart i Johannesberg är det.
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2