• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • Josephine78
    minSaile skrev 2010-03-08 08:49:48 följande:
    loppan...den var ju jättefin tårta...Thomas tåg bakelsen hade ju inte jag gjort josephine...vad jobbar du med?cool...menar du brios tassar man sätter under spjälsängen så den gungar? Sist jag kollade så kostade dom 199 för 4 st.litenlind...ja det var synd jag inte kunde komma imorgon..hoppas ni får det mysigt
    Jobbar som undersköterska på ett demens boende
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Lenis

HAr varit lite fullt upp här så jag har inte haft tid att läsa eller skriva på en vecka. Olof disputerade i lördags och vi har inte haft en lugn stund på hela vecka. När Alexander har sovit har jag fått passa på att fica allt med festen, ringa, bordsplacering, etc. Dessutom så sov han jättelite på dan förra veckan så jag han nästan inte med någonting. Men festen blev jättelyckad och Sambon klarade såklart disputationen galant. Alexander och jag var kvar på festen till ett på natten. Helt otroligt att han kunde sova i sådant liv. NU är det dock över och endast 1 vecka tills vi flyttar till GÖTET! Ska bli sååååååå Roligt. Och nu känns det ju som att våren är på väg också.

Coolchick: Jag köpte sådana där brio tassar för 300 på barnens hus. Jag känner mig lite lurad måste jag säga :).

Hoppas att det inte är någon fara med Elliot, men skönt att få kolla i alla fall!

• Doodie1
    Lenis skrev 2010-03-08 13:02:57 följande:
    HAr varit lite fullt upp här så jag har inte haft tid att läsa eller skriva på en vecka. Olof disputerade i lördags och vi har inte haft en lugn stund på hela vecka. När Alexander har sovit har jag fått passa på att fica allt med festen, ringa, bordsplacering, etc. Dessutom så sov han jättelite på dan förra veckan så jag han nästan inte med någonting. Men festen blev jättelyckad och Sambon klarade såklart disputationen galant. Alexander och jag var kvar på festen till ett på natten. Helt otroligt att han kunde sova i sådant liv. NU är det dock över och endast 1 vecka tills vi flyttar till GÖTET! Ska bli sååååååå Roligt. Och nu känns det ju som att våren är på väg också.Coolchick: Jag köpte sådana där brio tassar för 300 på barnens hus. Jag känner mig lite lurad måste jag säga :). Hoppas att det inte är någon fara med Elliot, men skönt att få kolla i alla fall!
    Grattis vad skönt när allt går som på räls! Välkommen ner till Götet, är det tillbaka eller som ny? Vart kommer ni att bo?

Japp, cool... jag som funderar på att titta efter just sådana tassar, känner att ett besök till Ullared snart är nödvändigt. Håller just nu på att ruska sängen, så den snart faller i 1000 bitar! Hee... ja, grabben gillar det visst, o om inget annat funkar... vad gör man? :-P
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • jojo72im

Hej alla! Tror inte jag skrivit här inne på flera dagar och nu orkar jag inte läsa ikapp! Jag är magsjuk för första gången i mitt liv (som jag minns i alla fall) och idag fick även Lin eländet! Stackars min lilla prinsessa! Jag vet ju att många här har haft magsjuka så det är väl ngt som går starkt nu överallt. Tråkigt som fasiken för man blir ju faktiskt väldigt isolerad när man typ måste sitta i karantän ngr dagar Sköt om er tjejer och hoppas vi ses snart på ngn träff! KRAM!

• Josephine78
    jojo72im skrev 2010-03-08 13:31:58 följande:
    Hej alla! Tror inte jag skrivit här inne på flera dagar och nu orkar jag inte läsa ikapp! Jag är magsjuk för första gången i mitt liv (som jag minns i alla fall) och idag fick även Lin eländet! Stackars min lilla prinsessa! Jag vet ju att många här har haft magsjuka så det är väl ngt som går starkt nu överallt. Tråkigt som fasiken för man blir ju faktiskt väldigt isolerad när man typ måste sitta i karantän ngr dagar Sköt om er tjejer och hoppas vi ses snart på ngn träff! KRAM!  
    Åh fy Hoppas ni kryar på er snabbt, kan ju inte vara roligt alls med magsjuka!! *peppar, peppar* så har inte vi fått det än.. Dock förkylning på lill skruttan men det kan man ju ta istället för kräks..
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • jojo72im
    Josephine78 skrev 2010-03-08 13:44:21 följande:
    Åh fy Hoppas ni kryar på er snabbt, kan ju inte vara roligt alls med magsjuka!! *peppar, peppar* så har inte vi fått det än.. Dock förkylning på lill skruttan men det kan man ju ta istället för kräks..
    Tack Josephine! Ja hellre förkylning än spyor och diarré! Lin var redan lite förkyld och hostig redan så nu är det dubbelt upp...Hon som varit så förskonad hittills! Hoppas din lilla bli fri från förkylningen sin för det kan ändå vara nog så jobbigt för de små liven! Bläddrade som snabbast bakåt nyss och såg fotot på din äldsta dotter! Sååå fin hon är!
  • atena100

SofiaLind
    Welcome back home!! :)

Litenlind
    Zumbaträningen, försökte läsa på hemsidan men fatta inte riktigt...priset? o hur många kan vi vara samtidugt?

Loppan
    Shitpommefrites såå fin tårta! Klart impad..... :)

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Flisan 80

SofiaLind: Välkommen hem!! Nu kommer det säker bara gå någon dag sen längtar du väl tillbaka till Espana igen:o)

Jojo: Stackare! Jag brukar heller aldrig vara magsjuk och har fått det två gånger den här vinter! Usch och fy vad jobbigt det är.och det värsta är ju att man inte kan äta sushi på flera dagar{#lang_emotions_wink}
    Hoppas ni alla kryar på er snart! och kan vara med och hitta på lite roliga grejer snart!

Idag såg jag Zumba-reklamfilmen på TV första gången! Japp det är ju typ garanti på att bli av med alla gravidkilon och lite till på 20 min!!! Jag är med!!!

♥ FRANK 090926 ♥
  • SofiaLind
    Flisan 80 skrev 2010-03-08 18:07:49 följande:
    SofiaLind: Välkommen hem!! Nu kommer det säker bara gå någon dag sen längtar du väl tillbaka till Espana igen:o)Jojo: Stackare! Jag brukar heller aldrig vara magsjuk och har fått det två gånger den här vinter! Usch och fy vad jobbigt det är.och det värsta är ju att man inte kan äta sushi på flera dagarHoppas ni alla kryar på er snart! och kan vara med och hitta på lite roliga grejer snart!Idag såg jag Zumba-reklamfilmen på TV första gången! Japp det är ju typ garanti på att bli av med alla gravidkilon och lite till på 20 min!!! Jag är med!!!
    Tack tack...=). Nä nu håller jag mig till sverige....ett tag i alla fall.
  • SofiaLind

LitenLind- Är det okej om jag kommer med två barn imorgon? Ska passa Emmas lille Lucas...=)

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2