Lenis skrev 2010-03-08 13:02:57 följande:
HAr varit lite fullt upp här så jag har inte haft tid att läsa eller skriva på en vecka. Olof disputerade i lördags och vi har inte haft en lugn stund på hela vecka. När Alexander har sovit har jag fått passa på att fica allt med festen, ringa, bordsplacering, etc. Dessutom så sov han jättelite på dan förra veckan så jag han nästan inte med någonting. Men festen blev jättelyckad och Sambon klarade såklart disputationen galant. Alexander och jag var kvar på festen till ett på natten. Helt otroligt att han kunde sova i sådant liv. NU är det dock över och endast 1 vecka tills vi flyttar till GÖTET! Ska bli sååååååå Roligt. Och nu känns det ju som att våren är på väg också.Coolchick: Jag köpte sådana där brio tassar för 300 på barnens hus. Jag känner mig lite lurad måste jag säga :). Hoppas att det inte är någon fara med Elliot, men skönt att få kolla i alla fall!
Grattis vad skönt när allt går som på räls! Välkommen ner till Götet, är det tillbaka eller som ny? Vart kommer ni att bo?
Japp, cool... jag som funderar på att titta efter just sådana tassar, känner att ett besök till Ullared snart är nödvändigt. Håller just nu på att ruska sängen, så den snart faller i 1000 bitar! Hee... ja, grabben gillar det visst, o om inget annat funkar... vad gör man? :-P