• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • Josephine78
    minSaile skrev 2010-03-08 08:49:48 följande:
    loppan...den var ju jättefin tårta...Thomas tåg bakelsen hade ju inte jag gjort josephine...vad jobbar du med?cool...menar du brios tassar man sätter under spjälsängen så den gungar? Sist jag kollade så kostade dom 199 för 4 st.litenlind...ja det var synd jag inte kunde komma imorgon..hoppas ni får det mysigt
    Jobbar som undersköterska på ett demens boende
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Lenis

HAr varit lite fullt upp här så jag har inte haft tid att läsa eller skriva på en vecka. Olof disputerade i lördags och vi har inte haft en lugn stund på hela vecka. När Alexander har sovit har jag fått passa på att fica allt med festen, ringa, bordsplacering, etc. Dessutom så sov han jättelite på dan förra veckan så jag han nästan inte med någonting. Men festen blev jättelyckad och Sambon klarade såklart disputationen galant. Alexander och jag var kvar på festen till ett på natten. Helt otroligt att han kunde sova i sådant liv. NU är det dock över och endast 1 vecka tills vi flyttar till GÖTET! Ska bli sååååååå Roligt. Och nu känns det ju som att våren är på väg också.

Coolchick: Jag köpte sådana där brio tassar för 300 på barnens hus. Jag känner mig lite lurad måste jag säga :).

Hoppas att det inte är någon fara med Elliot, men skönt att få kolla i alla fall!

• Doodie1
    Lenis skrev 2010-03-08 13:02:57 följande: