• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • Doodie1
    Lenis skrev 2010-03-08 20:47:54 följande:
    Jag är ny men sambon flyttar tillbaka. Vi ska bo i Askim i lägenhet till att börja med men letar efter radhus eller hus. Zumba låter kul men jag vågar inte sätta upp mig på någonting förrän vi är på plats misstänker att vi kommer ha rätt mycket att göra för att komma i ordning. Ska shoppa lite nya möbler och försöka fixa allt så snabbt som möjligt så att man kan njuta av våren som verkar vara på väg.
    Letar ni i just Askim? Hus o radhus alltså? Är det andrahandskontrakt eller första på lägenheten? Kommer han därifrån eller vad gör att den delen av Gbg lockar? Bara lite nyfiken.  

Ja, våååren är äntligen på g, så känns det när solen nästan skämt bort oss varje dag... Keep on going säger jag bara! Så välbehövt!!
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • SofiaLind

Om några dagar stängs vår planeringstråd ner då den varit öppen i tre menader. Jag har öppnat en ny som vi använder från och med NU!!! Har kopierat över vår lista till den. Länk är...

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m51256412.html

Hjälp till så alla hittar dit....

• SofiaLind
    litenlind skrev 2010-03-09 08:19:46 följande:
    Här är en länk till hemsidan www.wellnessbylinda.com/SchemaPriser.htmlSök också gärna på nätet (sök på zumba) för att läsa mer om själva stilen.Jag har lagt ut det som evenemang på facebook också och bjudit in er alla (som jag har som vänner där iaf )
    Kollade på sidan...DÄr står det ju att om man bokar privatlektioner kostar det 2500kr för fem gånger......Det kanske vi skulle kunna ta? En gång i veckan?? Blir vi många kostar det ju inte mycket alls då...är det roligt kan vi ju bara boka fem nya gånger när de är slut...
  • Josephine78
    cool: Nä det är inte ofta man säger att man längtar till hösten/vintern igen hehe. Gott att det såg fint ut i Elliotts öron och hals men som du säger, inte roligt när han inte äter. SKönt att ni kan komma tillbaka igen om det inte förbättras!!
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • minSaile
    SofiaLind skrev 2010-03-09 08:34:33 följande:
    Kollade på sidan...DÄr står det ju att om man bokar privatlektioner kostar det 2500kr för fem gånger......Det kanske vi skulle kunna ta? En gång i veckan?? Blir vi många kostar det ju inte mycket alls då...är det roligt kan vi ju bara boka fem nya gånger när de är slut...
    nä det är inte mkt pengar om man delar det på antal personer...jag hoppas jag gillar zumba för jag älskar motion som inkluderar mkt rörelser och dans...

Idag fyller min vilding 4 år...känns så konstigt att han har blivit så stor...ingen tillskrymmelse till bebisdrag eller så...
  • Josephine78
    minSaile skrev 2010-03-09 08:39:23 följande:
    nä det är inte mkt pengar om man delar det på antal personer...jag hoppas jag gillar zumba för jag älskar motion som inkluderar mkt rörelser och dans...Idag fyller min vilding 4 år...känns så konstigt att han har blivit så stor...ingen tillskrymmelse till bebisdrag eller så...
    Grattis till din vilding på 4 års dagen
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • coolchick
    Josephine: Nej det blir ju en härlig förlängning på sommaren att åka i okt. Vi kommer åka i slutet av aug som det ser ut nu, bara J får ok med en semestervecka då. Han ska kolla det idag, för resan ska betalas på mån. Dumt att åka på sommaren, men det var så billigt så, så vi kunde inte låta bli

minSaile: Åh grattis till stora killen!! Såg bilderna på FB, det såg ut som ni hade ett riktigt brak-kalas!! Kul {#lang_emotions_smile}

Ang Yammy imorgon så får jag nog skjuta på det ännu en gång. Elliot är så jäkla snorig nu och hostar lungorna ur sig, så det känns bara dumt att ta med honom ut bland folk så där och utsätta honom för ännu mer baciller. Nu får huvudmålet vara att kurera honom helt. Hoppas det går fort, jag börjar klättra på väggarna här hemma...
  • litenlind

Såg att carolina tagit bort sig från ullareds-trippen, det verkar som att vi blir max 4 st som ska dit nu då. Jag funderar på att kolla upp om de fått in några återbud på 4-bäddarsstugor och boka om till det i så fall, onödigt att stå och betala för en 6-bäddars om vi bara är 4 st.

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2