• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • minSaile

cool ingen fara för jag hade själv glömt bort Yammy imorgon och bokat in en Ikeatripp plus att jag fick käka sushibuffé på Yammy igår med en kompis och idag ska jag till ett annat sushiställe vid Masthuggstorget...mkt gott där.

Skönt att det gick bra med öronen och hoppas verkligen att Ellitos aptit återkommer snart. Och nu så är han snorig också...stackars liten...han har verkligen haft otur denna vinter.

Tack tack....jo, stora killen är väl medveten om att han fyller år idag och ville öppna alla paketerna men fick strikta order av sambon att HAN skulle öppna Wii presenten ikväll med sin son....

• browniieee
    minSaile skrev 2010-03-09 10:21:05 följande:
    cool ingen fara för jag hade själv glömt bort Yammy imorgon och bokat in en Ikeatripp plus att jag fick käka sushibuffé på Yammy igår med en kompis och idag ska jag till ett annat sushiställe vid Masthuggstorget...mkt gott där.Skönt att det gick bra med öronen och hoppas verkligen att Ellitos aptit återkommer snart. Och nu så är han snorig också...stackars liten...han har verkligen haft otur denna vinter. Tack tack....jo, stora killen är väl medveten om att han fyller år idag och ville öppna alla paketerna men fick strikta order av sambon att HAN skulle öppna Wii presenten ikväll med sin son....
    åhh så det FINNS sushibufféer i gbg??
  • minSaile
    browniieee skrev 2010-03-09 10:23:00 följande:
    åhh så det FINNS sushibufféer i gbg??
    jepp...på Yammy....för 80 kr får du sushi (lax, omelett, tofu, crabsticks och makirullar) plus den vanliga maten som dom har (kyckling, stekt ris, vårrullar, nudlar) och vi åt jättemkt igår. Elias skulle ju ha "susi susi" hela tiden. Han är ju rätt rolig...han tror att sushin är dom med tofu för när han frågar efter susi och jag säger att han har på tallriken, då säger han "nä, där är bara lax".
    Kul att han gillar det iallfall...

Här är en lista på alla ställena här i Gbg...

http://www.sushigbg.se/index.php?page=barer&order=namn
  • browniieee
    minSaile skrev 2010-03-09 10:32:25 följande:
    jepp...på Yammy....för 80 kr får du sushi (lax, omelett, tofu, crabsticks och makirullar) plus den vanliga maten som dom har (kyckling, stekt ris, vårrullar, nudlar) och vi åt jättemkt igår. Elias skulle ju ha "susi susi" hela tiden. Han är ju rätt rolig...han tror att sushin är dom med tofu för när han frågar efter susi och jag säger att han har på tallriken, då säger han "nä, där är bara lax". Kul att han gillar det iallfall...Här är en lista på alla ställena här i Gbg...www.sushigbg.se/index.php?page=barer&order=na...
    den sidan har jag sparat i favoriter sedan länge, men där står inget om bufféer
    Ingen räka??
  • minSaile
    browniieee skrev 2010-03-09 10:33:52 följande:
    den sidan har jag sparat i favoriter sedan länge, men där står inget om bufféer Ingen räka??
    tyvärr men det kan du ju överleva utan om du får äta hur mkt sushi du vill....kan säkert beställa en med räka
  • browniieee
    minSaile skrev 2010-03-09 10:34:31 följande:
    tyvärr men det kan du ju överleva utan om du får äta hur mkt sushi du vill....kan säkert beställa en med räka
    hehe okej fick dock inte så högt betyg på den sajten Yammy alltså...
  • jojo72im
    minSaile skrev 2010-03-09 08:39:23 följande:
    nä det är inte mkt pengar om man delar det på antal personer...jag hoppas jag gillar zumba för jag älskar motion som inkluderar mkt rörelser och dans...Idag fyller min vilding 4 år...känns så konstigt att han har blivit så stor...ingen tillskrymmelse till bebisdrag eller så...
    Grattis till Elias 4-årsdag!! Tänk vad fort åren går...
  • minSaile
    browniieee skrev 2010-03-09 10:41:32 följande:
    hehe okej fick dock inte så högt betyg på den sajten Yammy alltså...
    nej det såg jag nu men dom har god vanlig japansk/koreansk mat.
    Idag ska jag luncha på den vid Masthuggstorget men kommer inte ihåg namnet
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2