• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • coolchick
    {#lang_emotions_yell} Jag fattar inte varför Elliot inte äter!!! Ingenting, bara ersättning. Inte ens söt blåbärskräm, proviva eller andra saker som smakar gott. På sin höjd smörgåsrån och en och annan majskrok. Nu funkar det inte med gröt heller.

Är det bara en fix idé han har fått för sig eller är det nåt som är knas? Fattar ingenting...
  • litenlind

Sofia: Det priset är om man bokar en egen privatlektion, eller ja en egen kostar 600 kr och 5 ggr kostar 2500 kr. Det är om man vill finslipa tekniken och så. Det är som personlig träning på ett gym. Priset är alltså för 1 person.

Däremot kan vi ju skriva upp oss på de vanliga klasserna sen ihop, de är ju billigare. Då kan man tex köpa ett 10-kort för 600 kr eller betala 70 kr per gång.

• browniieee
    minSaile skrev 2010-03-09 10:46:31 följande:
    nej det såg jag nu men dom har god vanlig japansk/koreansk mat.Idag ska jag luncha på den vid Masthuggstorget men kommer inte ihåg namnet
    är det sushibuffé där med?
    coolchick skrev 2010-03-09 10:48:45 följande:
    Jag fattar inte varför Elliot inte äter!!! Ingenting, bara ersättning. Inte ens söt blåbärskräm, proviva eller andra saker som smakar gott. På sin höjd smörgåsrån och en och annan majskrok. Nu funkar det inte med gröt heller.Är det bara en fix idé han har fått för sig eller är det nåt som är knas? Fattar ingenting...
    han kanske inte mår bra just nu. Ge honom det han vill ha och så får man hoppas på förbättring med tiden
  • litenlind
    Jag fattar inte varför Elliot inte äter!!! Ingenting, bara ersättning. Inte ens söt blåbärskräm, proviva eller andra saker som smakar gott. På sin höjd smörgåsrån och en och annan majskrok. Nu funkar det inte med gröt heller. Är det bara en fix idé han har fått för sig eller är det nåt som är knas? Fattar ingenting...
    Alva hade en liknande period när hon var runt 7-8 månader. Bara bara välling som gällde. Vi fick rådet att inte krångla med henne utan ge henne välling bara, den innehåller ju den näring de behöver när de är så små. Sedan efter ett tag när vi erbjöd vanlig mat igen så var det inga problem.
  • minSaile
    jojo72im skrev 2010-03-09 10:44:29 följande:
    Grattis till Elias 4-årsdag!! Tänk vad fort åren går...
    ja eller hur...snart är Lin också 4 år...efter 3 så börjar det kännas stort . Hur mår ni nu? Bättre hoppas jag
    Jag fattar inte varför Elliot inte äter!!! Ingenting, bara ersättning. Inte ens söt blåbärskräm, proviva eller andra saker som smakar gott. På sin höjd smörgåsrån och en och annan majskrok. Nu funkar det inte med gröt heller.Är det bara en fix idé han har fått för sig eller är det nåt som är knas? Fattar ingenting...
    Vad jag vet så kan vissa barn tappa aptiten helt om dom har varit sjuka en längre tid. Vet dock inte varför...ni får försöka hitta nåt som han accepterar och ge det hela tiden tills allt annat börjar funka...
    browniieee skrev 2010-03-09 10:54:34 följande:
    är det sushibuffé där med? han kanske inte mår bra just nu. Ge honom det han vill ha och så får man hoppas på förbättring med tiden
    nope men väldigt god mat
  • Maria86Emil08
    litenlind skrev 2010-03-09 10:57:17 följande:
    Alva hade en liknande period när hon var runt 7-8 månader. Bara bara välling som gällde. Vi fick rådet att inte krångla med henne utan ge henne välling bara, den innehåller ju den näring de behöver när de är så små. Sedan efter ett tag när vi erbjöd vanlig mat igen så var det inga problem.
    Emil är en välling kille. Han äter sig inte mätt på vanlig mat. På förskolan går han nio timmar utan att ens smaka på mat. Han kan gå flera dagar, mer har jag inte testat utan det slutar altid me en flaska välling. Han blir inte grinig utan mat utan bara svälter sig, inte skoj alls :S. Fas de säger ju att det ssom är viktigt är att man dricker bra. Cool: Hoppas han kommer igång me maten snart!!
  • Flisan 80

Sushibuffé säger ni...låter ju helt fantastiskt!!

Trist att så många är sjuka *krya på er alla vuxna och barn*

• litenlind

Men vad är det med alla sushi-folk här, jag har väl aldrig varit med om en sån samling sushifantaster

Ja det är trist med alla sjukdomar. Krya på er alla.

Imorgon bokar jag bord till de som skrivit upp sig på att äta på Amazing Thai nästa tisdag. Kl 19 bokar jag till.

Flisan: You got mail on facebook

• browniieee
    Flisan 80 skrev 2010-03-09 18:36:31 följande:
    Sushibuffé säger ni...låter ju helt fantastiskt!!Trist att så många är sjuka *krya på er alla vuxna och barn*
    haha ja visst gör d...

Kan vi inte boka in en dag och gå på sushibuffén?
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2