• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • Che82

Bra initiativ browniieee! Är det buffe vi pratar om får man ju svälta sig lite innan bara så man kan klämma ner ett gäng.

• Flisan 80
    Che82 skrev 2010-03-09 19:32:52 följande:
    Bra initiativ browniieee! Är det buffe vi pratar om får man ju svälta sig lite innan bara så man kan klämma ner ett gäng.
    Japp, låter klockrent! funderar tom att göra mig barnfri då för att kunna fokusera till 100% på de små fiskbitarna
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • Lenis
    Doodie1 skrev 2010-03-09 08:14:20 följande:
    Letar ni i just Askim? Hus o radhus alltså? Är det andrahandskontrakt eller första på lägenheten? Kommer han därifrån eller vad gör att den delen av Gbg lockar? Bara lite nyfiken.  Ja, våååren är äntligen på g, så känns det när solen nästan skämt bort oss varje dag... Keep on going säger jag bara! Så välbehövt!!

Det är ett förstahandskontrakt. Ja, vi letar hus o radhus där men även på andra ställen. Vill gärna bo nära havet men inte allt för långt från stan så det känns som ganska perfekt läge i Askim. Själv känner jag inte till stan alltför bra så jag är väldigt öppen för förslag men sambon är lite mer bestämd vart han vill bo. Han kommer från Särö och vill väl helst bo därute men det är lite väl långt tycker jag även om det är väldigt fint där. Egentligen vill väl jag bo i stan helst, men det passar kanske inte så himla bra när man har barn. Vi får se lite var vi hamnar till slut, men vi kommer nog bo i Askim ett tag i alla fall för just nu känns det kanske inte som helt rätt läge att köpa.

coolchick skrev 2010-03-09 10:48:45 följande:
    Jag fattar inte varför Elliot inte äter!!! Ingenting, bara ersättning. Inte ens söt blåbärskräm, proviva eller andra saker som smakar gott. På sin höjd smörgåsrån och en och annan majskrok. Nu funkar det inte med gröt heller.Är det bara en fix idé han har fått för sig eller är det nåt som är knas? Fattar ingenting...
    Så blev Alexander också efter att han hade varit sjuk. Innan han kom på att det faktiskt var gott med mat igen fick jag ge honom en egen sked att "äta" med medans jag matade honom med en annan annars var det omöjligt att få i honom.  Sen tog det några dagar så åt han som vanligt igen.
  • browniieee
    Flisan 80 skrev 2010-03-09 20:04:21 följande:
    Japp, låter klockrent! funderar tom att göra mig barnfri då för att kunna fokusera till 100% på de små fiskbitarna
    perfaaa

Che82 skrev 2010-03-09 19:32:52 följande:
    haha svälta?? det behövs inte för  min del.. under en "vanlig" kväll då vi kör sushi kör jag lätt ner 20 bitar haha... *skäms*
  • minSaile
    browniieee skrev 2010-03-09 19:24:38 följande:
    haha ja visst gör d...Kan vi inte boka in en dag och gå på sushibuffén?
    Absolut
  • coolchick

Imorgon är det jag som styr kosan mot Saigon för att inhandla grejer till sushimakeri på lördag! Ska även köpa lax och lite tillbehör från gamla jobbet, blir hur bra som helst det här

Sen får vi se Browniieee om jag slår er i antal bitar {#lang_emotions_wink}

• minSaile
    coolchick skrev 2010-03-09 22:53:11 följande:
    Imorgon är det jag som styr kosan mot Saigon för att inhandla grejer till sushimakeri på lördag! Ska även köpa lax och lite tillbehör från gamla jobbet, blir hur bra som helst det här Sen får vi se Browniieee om jag slår er i antal bitar
    oh vad härligt...kanske jag knackar på dörren bara sådär
  • browniieee
    minSaile skrev 2010-03-09 22:42:49 följande:
    Absolut
    tooooppppeeen! Vill helst hitta en buffé med alla favoriter (dvs laxen, räkan, avocadon, makin) finns det några sånna bufféer?
    coolchick skrev 2010-03-09 22:53:11 följande:
    Imorgon är det jag som styr kosan mot Saigon för att inhandla grejer till sushimakeri på lördag! Ska även köpa lax och lite tillbehör från gamla jobbet, blir hur bra som helst det här Sen får vi se Browniieee om jag slår er i antal bitar
    haha häääärligt Åker du bil? Jag ska själv vara i det området imorgon, tänkte ta L till leklandet som just öppnat där hehe....
    Ingen chans att du slår oss förrästen
  • SofiaLind

Godmorgon alla glada mammor!! Mr ni bra idag?

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2