• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • livetlilla
    SofiaLind skrev 2010-03-10 07:13:25 följande:
    Godmorgon alla glada mammor!! Mr ni bra idag?
    God morgon Fast morgon, jag vet inte...vi var vakna vid 5.15 så ditt fjuttiga 7.13-inlägg känns lite sent för ett god morgon
    Vi mår bra, själva?

Dimmigt idag, hoppas det klarnar upp, har planerat att besöka trädgårdsföreningen idag, kanske får bli en kort sväng där och en tur till stadsmuseet och testa lek där

Var det någon som behövde adressen till oss på måndag?
  • coolchick

God morgon!

Nu sitter vi och äter frukost, jag & Ellioten. Han har, ta i trä, ätit en halv macka och tre köttbullar Rekord

Undrar om det faktiskt kan vara så att han plötsligt bara har tröttnat på barnmaten och dess konsistens. Igår när vi åt raggmunk och stekt falukorv (lyxigt värre) så åt han massa korv och potatis.

Hoppas bara han inte spyr upp det idag... Och gode himmel, det är inga skämt det som kommer ur näsan på honom idag {#lang_emotions_undecided}

• Doodie1

Va fals, sushibuffe o ättävling på en så samma gång... come on girls... I'm in!!

Cool, brownieee (shit, du får sluta kalla dig det, blir så chokladsugen!), mins, dags för en aktivitet i tråden? :-P *läskad*

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • Doodie1
    SofiaLind skrev 2010-03-10 07:13:25 följande:
    Godmorgon alla glada mammor!! Mr ni bra idag?
    Hej Sofia, det var länge sedan man såg din glada nuna! Hur är det att vara tillbax i svedala? jag undrar just vem som snodde solen idag, vill ha den tillbax! Här är det ok, väntar på att våren ska komma o känner att det är lite för bekvämt vissa dagar för att ta sig ut. men ska bli kul att komma ut på lite fika igen, tror vi ses nästa vecka?! Ha en gooo onsdag!
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • Flisan 80

Fasiken...jag bli snart galen av allt sushisnack här!!! Vet inte jur mycket mer dregel mitt tangentbord klarar av!!!!
    Jaha då är vi ett gäng som dyker upp hos cool då på hemgjord sushi?! Va trevligt

I dag far vi till Stockholm. Hoppas tåget går någorlunda enl tidtabell.... X2000 vi skulle ta hem hade blivit inställt men som tur var fick vi boka om kostnadsfritt fast de nya biljetterna kostade 1100.- mer!! Tur det annars hade SJ fått veta att de lever....

Hoppas alla får en fin dag och att solen kommer tillbaka BUMS!!!

♥ FRANK 090926 ♥
  • Che82

Vilken sushihets det är här. Härligt. Jojo har säkert en lax o lägga till i debatten också!

Cool- gå ut så här offentligt med att du ska göra massa sushi i helgen, hade själv passat mig lite för det i det här gänget. Risk för invasion är stor!

O ni pratar antal bitar ni kan trycka ner....as if ni har en chans mot sushimaster. Kyss härskarringen (som min man säger om sin vigselring ha ha). ni har mött er överman- BRING IT ON! Mooohhhahhhaha

• Che82

Lillalivet- jag blir gärna pm:ad om adress!

Kul o ses n vecka, var ju ett tag sen jag såg dig/er!

• browniieee
    Doodie1 skrev 2010-03-10 09:35:38 följande:
    Va fals, sushibuffe o ättävling på en så samma gång... come on girls... I'm in!! Cool, brownieee (shit, du får sluta kalla dig det, blir så chokladsugen!), mins, dags för en aktivitet i tråden? :-P *läskad*
    haha broooooowniiieees som e så gooda *mumma*
    Che82 skrev 2010-03-10 11:41:44 följande:
    Vilken sushihets det är här. Härligt. Jojo har säkert en lax o lägga till i debatten också!Cool- gå ut så här offentligt med att du ska göra massa sushi i helgen, hade själv passat mig lite för det i det här gänget. Risk för invasion är stor! O ni pratar antal bitar ni kan trycka ner....as if ni har en chans mot sushimaster. Kyss härskarringen (som min man säger om sin vigselring ha ha). ni har mött er överman- BRING IT ON! Mooohhhahhhaha
    hahahaha
  • SofiaLind

LillaLivet, du kan väl inboxa mig din adress också...

• Maria86Emil08
    livetlilla skrev 2010-03-10 07:37:08 följande:
    God morgon Fast morgon, jag vet inte...vi var vakna vid 5.15 så ditt fjuttiga 7.13-inlägg känns lite sent för ett god morgon Vi mår bra, själva? Dimmigt idag, hoppas det klarnar upp, har planerat att besöka trädgårdsföreningen idag, kanske får bli en kort sväng där och en tur till stadsmuseet och testa lek där Var det någon som behövde adressen till oss på måndag?
    Då ska jag nog inte börja beklaga mig att Emil vakna redan kvart i sju imorse...{#lang_emotions_cool}, jag vill sova till halv åtta(minst)... Jag tycker faktiskt riktigt synd om er. Stadsmuseet, spännande, va gör man där? Erika som du säkert märkt så vet jag inte så mycket om göteborgs museer, inte andra heller för den delen fast trägårdsföreningen har jag varit på{#lang_emotions_wink}.
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2