• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • atena100
    SofiaLind skrev 2010-03-10 16:28:13 följande:
    Tjejer, jag måste tyvärr ställa in filmkvällen hos mig på fredag. Vi får ta det någon annan dag framöver...då kanske tom fler kan..=)!!
    Ajdå! Tråkigt, men kommer fler tillfällen... :) Hur går det med huset då?
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 20:00:19 följande:
    Browniieee, busy imorgon?
    nee faktiskt inte... L vill gå på bio dock men annars har jag inget inplanerat... Vadå då?
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-03-10 20:17:41 följande:
    nee faktiskt inte... L vill gå på bio dock men annars har jag inget inplanerat... Vadå då?
    Åh vad vill han se då? Bio är mysigt, kanske skulle ni passa på innan los bebis kommer
    Funderade på om vi skulle kika bort en snabbis ev {#lang_emotions_dreamer}
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 20:20:45 följande:
    Åh vad vill han se då? Bio är mysigt, kanske skulle ni passa på innan los bebis kommer Funderade på om vi skulle kika bort en snabbis ev
    ja men ni är så välkomna så
    Har inte riktigt bestämt mig för film ännu... Han älskar nicke nyfiken filmerna men 2:an såg han ganska nyligen på bio (hans första bioupplevelse någonsin)... Så jag tänkte antingen alvin och gänget (vi har dock inte sett ettan) eller prinsessan och grodan.... Alfons fanns också men L är inte så introducerad till Alfons figuren, risken e att han blir uttråkad!
  • coolchick

Jag gillar inte Alfons, han är lite mesig Alvin & gänget har Tindra också tjatat om, och Prinsessan och grodan ser ganska kul ut den med.

När tänkte ni gå på bio i så fall? Om vi kikar bort jag och Elliot, vilken tid passar dig? Jag skulle kunna sticka ner till centrum innan och köpa nåt gott. Har inte bakat nåt {#lang_emotions_dreamer}

• browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 20:31:47 följande:
    Jag gillar inte Alfons, han är lite mesig Alvin & gänget har Tindra också tjatat om, och Prinsessan och grodan ser ganska kul ut den med. När tänkte ni gå på bio i så fall? Om vi kikar bort jag och Elliot, vilken tid passar dig? Jag skulle kunna sticka ner till centrum innan och köpa nåt gott. Har inte bakat nåt
    Hehe ja men jag har banankaka som jag gräddade igår.. Har vaniljvisp också som jag kan förbereda till så du behöver inte tänka på att köpa/göra något
    Jag tänkte att vi kanske skulle på en föreställning som börjar kl 13... Beroende på vilken film det blir osv... Ni vill inte hänga på till bion då?
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 20:39:33 följande:
    Åh det hade varit jättekul att hänga med på bion ju, men Tindra slutar inte skolan förrän två tror jag... Typiskt!
    hmm men vi kan kolla vilka tider d finns föreställningar o anpassa oss Men bara om ni vill alltså.. tror d finns en föreställning vid 15 också...
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2