• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • SofiaLind

Har lagt in ett nytt förslag om fika nästa vecka....

• litenlind

Sushi-galningar!!

Flisan: Hoppas ni får det toppen i sthlm! Härligt att få lite egentid där också. Och tur för Sj att de betalade

Sofia: Skulle gärna komma på fikan men jobbar till 15 på torsdagar...
    Jag tycker förresten att vi borde slå oss ihop och öppna eget Vi skulle nog kunna få ihop ett superkoncept tror jag!!

• SofiaLind
    litenlind skrev 2010-03-10 13:57:05 följande:
    Sushi-galningar!!Flisan: Hoppas ni får det toppen i sthlm! Härligt att få lite egentid där också. Och tur för Sj att de betalade Sofia: Skulle gärna komma på fikan men jobbar till 15 på torsdagar...Jag tycker förresten att vi borde slå oss ihop och öppna eget Vi skulle nog kunna få ihop ett superkoncept tror jag!!
    Jag såg precis att jag är uppbokad den tiden jag skrev upp så ska genast ändra den ändå...

Ja det är en intressant idé. Vilken skola är det du ska läsa på?
  • litenlind

Göteborgs massageskola kommer jag att gå de första två kurserna på och är klar med dem i början på december. Sedan kommer jag att läsa lite fler kurser som kan vara bra att ha men de är bara några dagar till en vecka långa och de finns på olika skolor här i Göteborg och i Stockholm. Jag har ju redan en lång massageutbildning hos Axelssons så nu ska jag läsa vidare på den och så är det spadelen då. Men man kan ju vidareutbilda sig hela tiden inom detta område... Det är det som är så kul, man utvecklas hela tiden.

Ja jag tycker inte det är en dum idé alls, det borde vi prata lite mer om det

• coolchick

Tjingeling!

Blev en grå, trist dag hela dagen ju {#lang_emotions_frown}

Browniieee, var ni på det där buslandet? Jag såg det när vi åkte förbi till Saigon. Som by the way var vansinnigt kul att gå runt och handla på Sicken massa skumma grejer det finns alltså, som folk äter dessutom. En påse djupfrysta ankfötter kanske??

• Che82

Ankfötter? Yummie. *spyr i min egen mun av bara tanken*

• browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 14:39:28 följande:
    Tjingeling!Blev en grå, trist dag hela dagen ju Browniieee, var ni på det där buslandet? Jag såg det när vi åkte förbi till Saigon. Som by the way var vansinnigt kul att gå runt och handla på Sicken massa skumma grejer det finns alltså, som folk äter dessutom. En påse djupfrysta ankfötter kanske??
    haha jag veeet luktar mysko också
    Nää vi åkte aldrig dit, vi e på bushuset i Mölndal.. Sitter här i denna stund Sååå himla skönt när det inte e så mkt folk här.. man hör ju sina egna tankar liksom
  • coolchick
    Che82 skrev 2010-03-10 14:42:23 följande:
    Ankfötter? Yummie. *spyr i min egen mun av bara tanken*
    Hahaha jag gjord eungefär detsamma kan jag säga. Krökreflexen tirggades en hel del, så där så jag blev lite tårögd liksom... UUÄÄHHH {#lang_emotions_throwup}

Browniieee,
    jaa visst fan luktar det skitskumt på vissa ställen där inne hahaha?! Lukten av frystorkad fisk sköljde ju över mig ett antal ggr kan jag säga.
    Är det bara du & lillen eller har ni sällskap?
  • browniieee

Cool, ne marcus är med också. Utan honom åker jag ju spårvagn, får ju passa på att utnyttja honom som har bilen hela tiden *fniss* Han åker och jobbar inatt och kommer inte tillbaka förrän imorgon kväll efter midnatt....
    Jaa usch den lukten kan jag förfasiken vara utan Det e så blää att gå in i butiken men efter en stund vänjer man sig haha... tänk o jobba där!!

• SofiaLind

Tjejer, jag måste tyvärr ställa in filmkvällen hos mig på fredag. Vi får ta det någon annan dag framöver...då kanske tom fler kan..=)!!

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2