• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 21:06:11 följande:
    Vilken film lutar det mest åt i så fall?
    har inte alls bestämt någon... jag laddade ner albin o gänget 1 för en stund sedan.... tänkte ifall L skulle få kolla på den... men d kanske blir jobbigt för honom att se den imorgon samt se på bio lite senare... vettefasiken....
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 21:49:15 följande:
    Jag kollade SF:s hemsida innan, och det var tyvärr ingen film som passade oss tidsmässigt Alla gick för tidigt.
    äsch det var ju typiskt...
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 22:09:58 följande:
    I know... Jag brukar logga in när jag käkar frukost. Vi kan väl kolla läget och höras imorgon!
    Ja jag med.. Fast jag vaknar inte innan 9-10 i o för sig får se hur länge man får sova av L imorgon helt enkelt Nu väntar sängen...
  • SofiaLind
    atena100 skrev 2010-03-10 19:05:25 följande:
    Ajdå! Tråkigt, men kommer fler tillfällen... :) Hur går det med huset då?
    Vi har fått bud under utgångpriset, vilket vi sagt nej till så nu blir det fler visningar. Är väl inte bästa tiden att sälja hus just nu...=/. Men men...värre saker kan hända än att vi får bo kvar här..=). Älskar huset....är bara inte så förtjust i Olofstorp....lite för lugnt för min smak, men man vänjer sig väl..ha ha.
  • coolchick
    Sofia, lycka till med vidare visningar då! Som du säger, det är nog en hård marknad nu, så ni har nog i alla fall en fördel att ni inte akut måste sälja huset. Bättre att låta det ta sin tid då så att ni får så mycket som ni vill ha för det.
  • livetlilla
    coolchick skrev 2010-03-10 20:31:47 följande:
    Jag gillar inte Alfons, han är lite mesig Alvin & gänget har Tindra också tjatat om, och Prinsessan och grodan ser ganska kul ut den med. När tänkte ni gå på bio i så fall? Om vi kikar bort jag och Elliot, vilken tid passar dig? Jag skulle kunna sticka ner till centrum innan och köpa nåt gott. Har inte bakat nåt
    Jag älskar Alfons!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2