• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • atena100

Flisan
    Oo stämmer in i alla "stackars dig" Flera magsjukor, fyy dvale! Mysigt o vara borta, men dock inte med magsjuka så klart! Hoppas du kryar på dig snabbt! kram
    Japp, är i götet är det ju grått o isigt kallt idag...hmm, någon plus grad har det väl kommit upp till. Idag var vi på ÖF ( kåken) för 2:a dagen. M tycker verkligen det är roligt o komma hemifrån nu o leka med andra leksaker o titta in kompisar!
    Imorgon funderar jag på att bada på Valhallabadet.

Jojo
    Så skönt att du verkar återhämtat dig! Hoppas ni får vara friska nu! Så kanske vi kan ses till veckan! :)

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • atena100

Kanske någon som vill haka på o bada imorgon kl 14?

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • browniieee
    jojo72im skrev 2010-03-11 16:54:35 följande:
    Hej Alla Nu har jag läst ikapp några sidor! Vad mycket som hinner skrivas om man inte är här på ett tag...Missade visst hela härligheten med sushi! Snacka om att man är sugen nu för det var alldeles för länge sedan jag åt det nu! Å andra sidan räcker det med ett par dagar så kan jag bli sugen igen Ang sushifrossa så åt jag sushibuffé med min man i Thailand sist vi var där och då kom de på rullande band Det ingick också en skål med het buljong där man kunde koka valfria saker som också kom på bandet t ex kyckling, nudlar, fisk osv. Ja ni kan ju fatta hur mkt jag åt...Överdriver inte när jag säger att det slank ned närmare 30bitar sushi och ngr skålar av kokta härligheter! I och för sig var sushibitarna ngt mindre än på mitt favvoställe Asienköket. Där har jag ätit 15-bitars några gånger och då tycker jag man blir ganska mätt faktiskt Men eftersom Che har utmanat oss alla så kanske vi ska beställa 18-bitars där nästa gång?! Eller vad säger ni andra? Flisan: Härligt att vara i Stockholm! Skulle inte ha ngt emot att göra en visit till vår storstad i sommar! Tycker det är sååå vackert Kanske lite för stort för min smak vad gäller boende men gärna strosa omkring i stan på sommare med en kamera tillsammans med alla andra asiatiska turister MEN vad säger du; 3:e magsjukan på 2 månader!!! Det är ju för jäkligt rent ut sagt När jag hör det vill jag bara sitta inne och inte ens ut på balkongen - kan ju komma en vindpust från grannen med virus, men det spriids väl inte via luften förstås, he, he..Usch, krya på dig nu och hoppas Frank och familjen klarar sig! Själv har jag och min familj överlevt våran omgång magsjuka. Tror egentligen vi är smittfria nu men har ändå hållt mig hemma. Har faktiskt varit inne en hel vecka nu. Klättrar på väggarna? Nädå Imorgon ska jag ta tag i träningen igen. Jag som precis hade börjat träna tre gånger i veckan nu och så får man en veckas avbrott! Typiskt Oj...blev visst ett lååångt inlägg...Någon som somnat??  
    jag tänkte käka på Asienköket imon Jag tar gärna utmaningen hehe....
  • Flisan 80

..ja lite synd om mig är det allt...

Tack för alla omtankar!

♥ FRANK 090926 ♥
  • jojo72im
    browniieee skrev 2010-03-11 19:04:13 följande:
    jag tänkte käka på Asienköket imon Jag tar gärna utmaningen hehe....
    Ha, ha...Ska ev också dit med en väninna imorgon Kanske vi ses?
  • browniieee
    jojo72im skrev 2010-03-11 19:34:26 följande:
    Ha, ha...Ska ev också dit med en väninna imorgon Kanske vi ses?
    hehe ja absolut... Vi (jag o kompisen) ska träffas i stan kl 13.. så blir väl lunch som senast 13.30 tror jag...
  • minSaile
    Flisan 80 skrev 2010-03-11 16:29:48 följande:
    Hej alla! Va dött det var här idag, vad hittar alla på? Själv är jag i Stockholm och hälsar på familjen. Kom igår kväll. Trodde Frank kanske skulle sova lite oroligt i resesäng och allt men icke, han sov för första gången ever 9timmar i sträck...! Vad händer då när man för en gångs skull har möjlighet att vila upp sig? Jo jag vaknar och mår pyton kl 2 Magsjuka IGEN!! 3:e gången på bara 2mån, nu får det för fasiken vara nog! Så trött på eländet... Jaja var en hemsk natt och morgon men nu mår jag redan bättre så det är ju skönt iafHur e läget i Göteborg?! Sol och en massa skoj aktiviteter jag missar ??
    Men oj vilket otur du har  och speciellt när du inte är hemma. Skönt att du känner dig bättre iallfall. Och riktigt skönt att Frank har sovit så många timmar...WOW, hoppas det håller i sig (men jag måste viska att det gör det inte )....
  • minSaile

jojo...skönt att ni är åter friska i familjen och förhoppningsvis blir ni inte drabbade igen. Jag är med i utmaningen mot che ....jag kan säkert få ner 25 bitar iallfall..
    Härligt med sushi i Thailand....ja, maten där i Asien kan säkert inte jämföras med här i Sverige.
    Ang sushi....ett par goda dagisvänner vi har åkte till Japan idag och ska vara där 3 veckor...snacka om att dom kommer få äta mkt god sushi, och jag har beställt en liten kimono med liten väska till Majsan, men det heter nåt annat för barn
    , samt en asiatisk docka.

Ang storstäder så föredrar jag faktiskt Köpenhamn framför Stockholm....Köpenhamn är mer unik på ngt sätt...iallfall medborgarna där. Men å andra sidan så har jag ju haft så nära andra sidan sundet

• jojo72im
    browniieee skrev 2010-03-11 19:44:18 följande:
    hehe ja absolut... Vi (jag o kompisen) ska träffas i stan kl 13.. så blir väl lunch som senast 13.30 tror jag...
    Hm, vi skulle ses kl.13 men ta en långpromenad först så kanske vi går om varandra...Synd, hade varit kul att ses!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2