jojo72im skrev 2010-03-11 16:54:35 följande:
Hej Alla Nu har jag läst ikapp några sidor! Vad mycket som hinner skrivas om man inte är här på ett tag...Missade visst hela härligheten med sushi! Snacka om att man är sugen nu för det var alldeles för länge sedan jag åt det nu! Å andra sidan räcker det med ett par dagar så kan jag bli sugen igen Ang sushifrossa så åt jag sushibuffé med min man i Thailand sist vi var där och då kom de på rullande band Det ingick också en skål med het buljong där man kunde koka valfria saker som också kom på bandet t ex kyckling, nudlar, fisk osv. Ja ni kan ju fatta hur mkt jag åt...Överdriver inte när jag säger att det slank ned närmare 30bitar sushi och ngr skålar av kokta härligheter! I och för sig var sushibitarna ngt mindre än på mitt favvoställe Asienköket. Där har jag ätit 15-bitars några gånger och då tycker jag man blir ganska mätt faktiskt Men eftersom Che har utmanat oss alla så kanske vi ska beställa 18-bitars där nästa gång?! Eller vad säger ni andra? Flisan: Härligt att vara i Stockholm! Skulle inte ha ngt emot att göra en visit till vår storstad i sommar! Tycker det är sååå vackert Kanske lite för stort för min smak vad gäller boende men gärna strosa omkring i stan på sommare med en kamera tillsammans med alla andra asiatiska turister MEN vad säger du; 3:e magsjukan på 2 månader!!! Det är ju för jäkligt rent ut sagt När jag hör det vill jag bara sitta inne och inte ens ut på balkongen - kan ju komma en vindpust från grannen med virus, men det spriids väl inte via luften förstås, he, he..Usch, krya på dig nu och hoppas Frank och familjen klarar sig! Själv har jag och min familj överlevt våran omgång magsjuka. Tror egentligen vi är smittfria nu men har ändå hållt mig hemma. Har faktiskt varit inne en hel vecka nu. Klättrar på väggarna? Nädå Imorgon ska jag ta tag i träningen igen. Jag som precis hade börjat träna tre gånger i veckan nu och så får man en veckas avbrott! Typiskt Oj...blev visst ett lååångt inlägg...Någon som somnat??
jag tänkte käka på Asienköket imon

Jag tar gärna utmaningen hehe....