• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • Flisan 80

Hej alla! Va dött det var här idag, vad hittar alla på?

Själv är jag i Stockholm och hälsar på familjen. Kom igår kväll. Trodde Frank kanske skulle sova lite oroligt i resesäng och allt men icke, han sov för första gången ever 9timmar i sträck...! Vad händer då när man för en gångs skull har möjlighet att vila upp sig? Jo jag vaknar och mår pyton kl 2
    Magsjuka IGEN!! 3:e gången på bara 2mån, nu får det för fasiken vara nog! Så trött på eländet... Jaja var en hemsk natt och morgon men nu mår jag redan bättre så det är ju skönt iaf

Hur e läget i Göteborg?! Sol och en massa skoj aktiviteter jag missar ??

♥ FRANK 090926 ♥
  • jojo72im

Hej Alla Nu har jag läst ikapp några sidor! Vad mycket som hinner skrivas om man inte är här på ett tag...Missade visst hela härligheten med sushi! Snacka om att man är sugen nu för det var alldeles för länge sedan jag åt det nu! Å andra sidan räcker det med ett par dagar så kan jag bli sugen igen Ang sushifrossa så åt jag sushibuffé med min man i Thailand sist vi var där och då kom de på rullande band Det ingick också en skål med het buljong där man kunde koka valfria saker som också kom på bandet t ex kyckling, nudlar, fisk osv. Ja ni kan ju fatta hur mkt jag åt...Överdriver inte när jag säger att det slank ned närmare 30bitar sushi och ngr skålar av kokta härligheter! I och för sig var sushibitarna ngt mindre än på mitt favvoställe Asienköket. Där har jag ätit 15-bitars några gånger och då tycker jag man blir ganska mätt faktiskt Men eftersom Che har utmanat oss alla så kanske vi ska beställa 18-bitars där nästa gång?! Eller vad säger ni andra?

Flisan: Härligt att vara i Stockholm! Skulle inte ha ngt emot att göra en visit till vår storstad i sommar! Tycker det är sååå vackert Kanske lite för stort för min smak vad gäller boende men gärna strosa omkring i stan på sommare med en kamera tillsammans med alla andra asiatiska turister MEN vad säger du; 3:e magsjukan på 2 månader!!! Det är ju för jäkligt rent ut sagt När jag hör det vill jag bara sitta inne och inte ens ut på balkongen - kan ju komma en vindpust från grannen med virus, men det spriids väl inte via luften förstås, he, he..Usch, krya på dig nu och hoppas Frank och familjen klarar sig! Själv har jag och min familj överlevt våran omgång magsjuka. Tror egentligen vi är smittfria nu men har ändå hållt mig hemma. Har faktiskt varit inne en hel vecka nu. Klättrar på väggarna? Nädå Imorgon ska jag ta tag i träningen igen. Jag som precis hade börjat träna tre gånger i veckan nu och så får man en veckas avbrott! Typiskt

Oj...blev visst ett lååångt inlägg...Någon som somnat??

• browniieee
    Flisan 80 skrev 2010-03-11 16:29:48 följande:
    Hej alla! Va dött det var här idag, vad hittar alla på? Själv är jag i Stockholm och hälsar på familjen. Kom igår kväll. Trodde Frank kanske skulle sova lite oroligt i resesäng och allt men icke, han sov för första gången ever 9timmar i sträck...! Vad händer då när man för en gångs skull har möjlighet att vila upp sig? Jo jag vaknar och mår pyton kl 2 Magsjuka IGEN!! 3:e gången på bara 2mån, nu får det för fasiken vara nog! Så trött på eländet... Jaja var en hemsk natt och morgon men nu mår jag redan bättre så det är ju skönt iafHur e läget i Göteborg?! Sol och en massa skoj aktiviteter jag missar ??
    tråkigt väder i göteborg så ni gör bra i att vara borta
    Usch jobbigt me magsjuka... hoppas d går över rätt fort, men skönt att Frank sov bra i resesängen och i nio timmar dessutom

Cool, gick din pappa möjligen över med E runt 16.20 hem till er? Tror jag träffade på de på gården
  • Flisan 80

Jojo: Haha, ja jag nickade nästan till lite på slutet Jag förbjuder dig härmed att tala om supersmarriga sushibufféer i Thailand!!! Hade gjort nästan vad som helst för en sån! (inte just nu dock{#lang_emotions_throwup}) Låter som ni hade en underbar resa!

Det är ju ett riktigt Sushibattle som drar ihop sig här på tråden!!! Lite skraj för Che dock och hennes aggresiva attityd, kan bli en blodig kamp ...eller hon kanske satsar på att skrämma bort så många som möjligt innan för att få en lättare match??

Skönt att ni mår bättre! Känner lite som du med träningen. Hade börjat springa i alla fall 2ggr i veckan så nu är jag lite ledsen

Ja här i Stockholm har solen skinit hela dagen men vad gör det när man ligger i koma i sin gamla flicksäng. Bara väldigt irriterande! Tur att jag har killen med mig och Franks mormor som kan ta hand om lillen. Sist jag var dålig var jag ensam hemma med honom, det var ingen lek när man hängde över toan och knappt kunde röra sig...

♥ FRANK 090926 ♥
  • livetlilla

Men fy vad jobbigt att du åkt på magsjuka igen Hoppas du mår bra snart igen, flisan!

Idag har en vän varit här på lunchochfika.

Oj, måste gå ut till V - längtar efter mig

• SofiaLind

Nä Flisan stackars dig...=(.´Det är fruktansvärt med kräksjuka!

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2