• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • minSaile

atena...vilken tid ska ni bada i Valhalla...frågan är verkligen om jag klarar av att ta med bägge barnen...Elias är ju dessutom en badkruka...kanske inte så lönande med andra ord

• browniieee
    jojo72im skrev 2010-03-11 20:14:21 följande:
    Hm, vi skulle ses kl.13 men ta en långpromenad först så kanske vi går om varandra...Synd, hade varit kul att ses!
    ja d e så typiskt... funderar dock även på lite annat... Både sushibuffén (när man ändå kan äta så mkt ) samt lite kinamat (friterad kyckling me ris och currysås) som jag varit sugen på ett tag nu
  • atena100
    minSaile skrev 2010-03-11 20:15:17 följande:
    atena...vilken tid ska ni bada i Valhalla...frågan är verkligen om jag klarar av att ta med bägge barnen...Elias är ju dessutom en badkruka...kanske inte så lönande med andra ord
    Det är öppet mellan 14-16...hm, nääe det kan ju vara knepigt..med 2 barn o en som är badkruka..svårt...
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • coolchick
    Filsan: Instämmer i krya på dig kören!! Och bläh vad jobbigt att vara magsjuk när man inte är hemma {#lang_emotions_frown}

Browniieee: Nej min pappa var inte ute med Elliot idag. Vet du vem min pappa är? Han är lång och har nästan helt vitt hår {#lang_emotions_smile} Mustasch också.
    Jag såg er både när ni gick till och från bussen idag. Tänkte ropat hej från balkongen, men du pratade i mobilen båda gångerna

Var filmen bra?
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-11 21:00:12 följande:
    Filsan: Instämmer i krya på dig kören!! Och bläh vad jobbigt att vara magsjuk när man inte är hemma Browniieee: Nej min pappa var inte ute med Elliot idag. Vet du vem min pappa är? Han är lång och har nästan helt vitt hår Mustasch också.Jag såg er både när ni gick till och från bussen idag. Tänkte ropat hej från balkongen, men du pratade i mobilen båda gångerna Var filmen bra?
    haha då var det inte han... Jag är inte säker på vem din pappa är men jag såg en äldre man bära ett barn som såg ut och vara från asien. Tyckte det kanske stämde in på E's ålder Sorry, mitt misstag! hehe
    Visst har dina föräldrar porträtt på väggen som är målade med typ blyerts...? jag ser aldrig några människor i den lägenheten.. ser bara att det är tänt eller släckt ena stunden och ganska svagt/äckligt ljust i vardagsrummet.. Jag gillar starka lampor haha...

Haha jag tänkte säga till dig att vi skulle förbi så du kunde kika ut på vägen till bussen gick vi bakvägen då vi passade på att slänga sopor också och på vägen hem tog vi vägen via gården... vilken våning bår du på och vilket nr?
    Jag pratade med en vän på väg till stan (sara, som jag skrev om på bloggen ifall du läst det inlägget ) och på vägen hem ringde jag mamma för att tala om att min slemmis kanske släppt och att hon skall vara redo ifall jag ringer ikväll/inatt... hehe... du skulle ropat!
  • minSaile
    atena100 skrev 2010-03-11 20:46:59 följande:
    Det är öppet mellan 14-16...hm, nääe det kan ju vara knepigt..med 2 barn o en som är badkruka..svårt...
    hmmm...om du någon gång badar 9-14 tisd-torsd eller under helgen hänger jag med men det blir nog lite jobbigt med Elias med just nu....eller när vi lämnar honom hos farföräldrarna en fredag
  • coolchick
    Browniieee: Va?! Släppte slemmis på bion?? {#lang_emotions_surprised} åhhh nu börjar det bli grymmespännande ju Känns det inte jobbigt att M inte är hemma nu när det börjar dra ihop sig?

Vi bor i mitten på 33:an, hörnlägenhet. Jag såg er när ni kom in mellan husen när ni gick till bussen. Lille L hade full fart på benen haha. Gulleplutt!

Jo mina föräldrar har en blyertstavla i sitt vardagsrum föreställande... hmmm mig och min syster {#lang_emotions_dreamer}
  • atena100
    minSaile skrev 2010-03-11 21:08:38 följande:
    hmmm...om du någon gång badar 9-14 tisd-torsd eller under helgen hänger jag med men det blir nog lite jobbigt med Elias med just nu....eller när vi lämnar honom hos farföräldrarna en fredag
    Dessvärre finns det inga tider på fm på Valhallabadet (sportsbadet där det är 34 gradigt vatten) mer än på söndagar o då har vi ju babysim ändå, med aquabarn... :/

http://www.gotevent.goteborg.se/valhallabadet/bad_sporthallsbadet.asp
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-11 21:17:34 följande:
    Browniieee: Va?! Släppte slemmis på bion?? åhhh nu börjar det bli grymmespännande ju Känns det inte jobbigt att M inte är hemma nu när det börjar dra ihop sig?Vi bor i mitten på 33:an, hörnlägenhet. Jag såg er när ni kom in mellan husen när ni gick till bussen. Lille L hade full fart på benen haha. Gulleplutt!Jo mina föräldrar har en blyertstavla i sitt vardagsrum föreställande... hmmm mig och min syster
    haha jaa han e alltid på språng
    Nee slemmis (?) släppte strax innan jag åkte hemifrån.. skrev om d på bloggen här på FL.. lite mer detaljer än min vardagliga blogg där alla läser

haha jaa då e d rätt fönster jag kikar in till i alla fall inte för att jag tittar in hela tiden men tavlan finns rakt framför mig alltså haha... Är dina föräldrar också från Asien?
  • coolchick

Nej mina föräldrar är inte asiater, only me Jag är adopterad.

Märkligt, men jag kände inte igen dig idag när jag såg dig. Alltså, jag kan inte minnas att jag sett dig förr, typ att man har sprungit på varandra på gården eller nåt.

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2