• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • SofiaLind

Måste fråga er en sak.... hur länge ska man vänta innan man går till läkaren med sin lille?? Tyler har haft feber som pendlat upp och ner sedan i söndags. Han är förkyld och har slemhosta....

• coolchick
    SofiaLind skrev 2010-03-25 11:14:34 följande:
    Måste fråga er en sak.... hur länge ska man vänta innan man går till läkaren med sin lille?? Tyler har haft feber som pendlat upp och ner sedan i söndags. Han är förkyld och har slemhosta....
    Ring och prata med dem om du är orolig! Är han hängig och påverkad annars?
    Det verkar som om många har just den här sega typen av förkylning nu. Min kompis som jobbar på apoteket sa att det är jättemånga små som är snoriga och har värsta slemhostan i typ en månad innan de blir friska.
    Elliot har ju snorat och hostat Gud vet hur länge nu... Men som sagt, ring in och fråga vad de tycker.
  • atena100

cool o litenlind
    Ja, jag kände mig också som en dålig morsa igår... :( brukar aldrig lägga henne på soffan, men gjorde det igår iaf, orkade inte gå upp o lägga henne i sin säng..la kuddar runt henne o "bulla" runt henne, la ett täcke på golvet o kudde, drog bort bordet! Var i köket o laga middagen, dottern kom hem o hon kolla till henne. Jag skulle precis börja gå o väcka henne när vi hörde en DUNS o skrik! O shit! Trösta henne o upptäckte på en liten stund att det blödde, ganska mkt! :/ Men det var "bara2 en fläskläpp. Var o kollade hos tandläkaren idag iaf! :) Men usch så dåligt samvete o ont i mamma hjärtat det gör!!!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • SofiaLind

Eller så kör vi på med lite mysiga träffar i det fina vårvädret istället!!!!!

• SofiaLind

Förslag på nya träffar ligger uppe......kom igen nu så vi får ses lite...=)

• Veeroo

Är allum öppet på långfredagen som vanligt eller? (ang träffen då) Jag ska dit någon dag i början av nästa vecka hade jag tänkt mig, när dottern är på dagis, men sen är det ju påskhelg!

• SofiaLind

Jag glömde att det är påsk..=). Kanske ska spata det till veckan efter då...

• Doodie1

Kollar in o säger hej, hur är det med aktiviteter här? Ser att några av er är grymt duktiga. Jag har haft jobbiga månader med lilleman, så fått avboka allt här med kort varsel. Har varit jäkligt jobbigt det här med att vara mamma. Jag är ju van vid att köra på i 200 knyck o göra lite som vinden faller in, så jätteomställning att styra sig efter någon annan + att lilleman har varit mkt sjuk. Jag hoppas att en dos av mkt sol o vårkänslor får oss att kunna hänga med på lite mer här inne. 

Hur mår ni andra? KRAM

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • coolchick
    Doodie: Usch, låter som ni har haft en tuff period ja. Hoppas det vänder nu när sol och värme verkar vara på ingång. Jag märker åtminstone stor skillnad i ork och humör för min egen del {#lang_emotions_smile}
    Kram på dig!!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2